کد خبر: ۷۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰

قابلیت جدید واتس‌اپ برای مخاطبان خاص

واتس‌اپ به زودی به شما این امکان را فراهم می‌کند که وضعیت "آخرین بازدید" خود را از مخاطبان خاص مخفی کنید.
قابلیت جدید واتس‌اپ برای مخاطبان خاص
آفتاب‌‌نیوز :

واتس‌اپ ممکن است یک تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی بحث برانگیز پشت خود داشته باشد. در حالی که آخرین به‌روزرسانی بتا برای رفع نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در مورد شرکت مادر این پیام‌رسان یعنی فیسبوک (متا) کمک زیادی نمی‌کند، اما حداقل به کاربران کمک می‌کند در مواجهه با افراد دیگری که از این برنامه استفاده می‌کنند، خصوصی‌تر بمانند.

به گزارش اندرویدپلیس، نسخه بتای واتس‌اپ در آٰخرین به‌روزرسانی ۲.۲۱.۳۳.۱۴، گزینه ای را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد وضعیت «آخرین بازدید» خود را از مخاطبین خاص پنهان کنید.

در نسخه فعلی، واتس‌اپ فقط سه گزینه برای اشتراک‌گذاری «آخرین بازدید» امکان‌پذیر می‌کند، همه افرادی که شماره شما را دارند، فقط افرادی که در مخاطبین شما ذخیره شده‌اند یا هیچ‌کس. راه‌حل جدید، اشتراک‌گذاری آخرین بازدید را با اکثریت قریب به اتفاق دوستان و اعضای خانواده فراهم می‌کند، در حالی که این امکان را نیز به شما می‌دهد که افرادی را که نمی‌خواهید، از این لیست حذف کنید.

اگر می‌خواهید فرصتی برای استفاده از این قابلیت داشته باشید، آخرین نسخه بتای واتس‌اپ را از پلی‌استور دانلود کنید. البته در حال حاضر، این تغییر هنوز به‌طور گسترده در واتس‌اپ اعمال نشده و تنها در دسترس تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار گرفته است، امابه نظر می‌رسد زمان زیادی طول نخواهد کشید تا واتس‌اپ آن را در دسترس تمام کاربران خود قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین