کد خبر: ۷۳۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

افزایش آلودگی شهر‌های پرجمعیت طی دو روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی یکشنبه و دوشنبه (۲۳ و ۲۴ آبان ماه) خبر داد.
افزایش آلودگی شهر‌های پرجمعیت طی دو روز آینده
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان افزود: امروز (۲۲ آبان ماه) در استان‌های خراسان شمالی و رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد. یکشنبه و دوشنبه (۲۳ و ۲۴ آبان ماه) جوی آرام در کشور خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه می‌شویم.

وی افزود: دوشنبه (۲۴ آبان ماه) وزش باد گرم جنوبی در استان گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت:‌ با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۲۵ و ۲۶ آبان ماه) در نیمه شمالی کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود. دریای خزر هم در این مدت مواج خواهد بود. خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۴ آبان ماه) قسمتی ابری و غبارآلود در بعداز ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ آبان ماه) اهواز با دمای ۲۷ و۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و زنجان با دمای ۶ و ۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین