کد خبر: ۷۳۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

تجاوز به سرباز زن در کاخ الیزه در شب مهمانی مکرون

حادثه در تاریخ اول ژوئیه در اتاق فرماندهی بسیار امن داخل کاخ و پس از ترک ساختمان توسط مکرون و توزیع بیش از حد مشروب در پارتی رخ داده است.
تجاوز به سرباز زن در کاخ الیزه در شب مهمانی مکرون
آفتاب‌‌نیوز :

یک نظامی مستقر در کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) از سوی یک سرباز زن متهم به تجاوز شده است. تحقیقات در این زمینه در جریان است.

به گزارش یورونیوز، روزنامه لیبراسیون چاپ فرانسه در مطلبی این پرونده را فاش کرد و نوشت که اتفاق در محوطه ستاد فرماندهی ارتش در الیزه در تاریخ یک ژوئیه در حاشیه یک مهمانی خداحافظی سه نفر از همکاران و پس از خروج رئیس‌جمهوری رخ داده است. امانوئل ماکرون در اوایل شب در این مراسم سخنرانی کرده بود.

به نوشته این روزنامه، «یک زن نظامی جوان که در جشن شرکت داشت مورد خشونت جنسی مردی قرار گرفت که او هم از نظامیان است و درجه دار محسوب می‌شود.»

لیبراسیون توضیح می‌دهد که این دو نظامی در ستاد فرماندهی الیزه با هم کار می‌کنند و یکدیگر را می‌شناسند و وظایف حساس دولتی بر عهده آن‌ها قرار دارد.

این روزنامه اضافه کرد که زن جوان ساعاتی بعد از این اتفاق به اداره پلیس منطقه هشتم پاریس رفت و شکایت تجاوز جنسی را ثبت کرد. فرد متهم پس از ثبت این شکایت از کارش در الیزه برکنار شد.

یک مقام ریاست جمهوری در واکنش به این موضوع به خبرگزاری فرانسه گفت که «به محض اینکه مقامات از این ادعا‌ها مطلع شدند، اقداماتی برای حمایت از قربانی انجام شد و فرد متهم به خارج از الیزه منتقل شد.»

طبق نوشته خبرگزاری فرانسه تحقیقات در این باره «همچنان ادامه دارد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین