کد خبر: ۷۳۷۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تبلیغات

۵ دلیل برای پیدا کردن شغل قبل از مهاجرت به کانادا

روند مهاجرت می‌تواند دشوار باشد، بنابراین ما می‌خواهیم با گوشزد کردن چند نکته‌ی مهم این راه را برای شما هموارتر کنیم. یکی از کار‌هایی که برای ساده‌تر شدن روند مهاجرت پیش روی شماست، پیدا کردن یک شغل قبل از مهاجرت به کانادا می‌باشد. با وجود اینکه برخی از افراد بدون پیشنهاد کاری نیز می‌توانند مراحل مهاجرت به کانادا را طی کنند، اما داشتن یک فرصت شغلی می‌تواند مزایای فراوانی را برای شما فراهم کند. در ادامه ما به ۵ دلیل برای پیدا کردن شغل قبل از مهاجرت به کانادا اشاره خواهیم کرد.
۵ دلیل برای پیدا کردن شغل قبل از مهاجرت به کانادا
آفتاب‌‌نیوز :

برداشتن گام‌های بزرگ زندگی، مثل مهاجرت به کشور فوق العاده‌ای مثل کانادا، از خاطره انگیزترین لحظات زندگی هر کسی می‌باشد. بنابراین، با پیدا کردن شغل قبل از رسیدن به این کشور، زندگی جدید خود را بدون نگرانی و دغدغه، با گامی محکم، پر از امید و هدفمندی آغاز کنید. ما در وبسایت https://aplolawgroup.com/ به طور دقیق، نکات مورد نیاز برای مهاجرت را توضیح داده ایم.

۱. شانس خود را برای دریافت ویزای کانادا افزایش دهید.

با وجود اینکه داشتن پیشنهاد کاری برای مهاجرت به کشور کانادا ضروری نیست، اما می‌تواند شانس دریافت ویزای کانادا را به شدت افزایش دهد. همچنین، طبق آمار دفتر مهاجرت کانادا، دریافت یک پیشنهاد کاری رسمی قبل از مهاجرت، می‌تواند سرعت صدور ویزا را به طور چشمگیری بالا ببرد.

برخی از برنامه‌های مهاجرت کانادا این امر را اثبات کرده اند. برای مثال، برنامه‌ی اکپرس اینتری برای افرادی که پیشنهاد کاری داشته باشند، بدون هیچ معطلی کار‌های پذیرش را انجام می‌دهد. همچنین برنامه‌های دیگری مثل برنامه‌ی نامزد‌های استانی (PNP) تعداد چشمگیری از پذیرفته شدگان را از بین افرادی انتخاب می‌کند که قبل از مهاجرت، در کشور کانادا کاری برای خود دست و پا کرده باشند.

بنابراین، با داشتن یک پیشنهاد کاری فایل پذیرش خود را جذاب‌تر کرده، تا علاوه بر شانس قبولی بالا، مدت انتظار پایین تری را نیز تجربه کنید.

۲. زودتر دست به کار شوید تا فرصت شما از دست نرود

مثل هر چیز دیگری، برای یافتن کار نیز بهتر است زودتر دست به کار شوید تا فرصت از دست نرود. جمعیت زیادی از متقاضیان کاری، دنبال همان کاری هستند که شما توانایی انجام آن را دارید. هر چقدر دیرتر برای کار مورد علاقه‌ی خود اقدام کنید، احتمال این که این کار را بدست بیاورید کمتر می‌شود و شما مجبور به اشتغال در زمینه‌های دیگر خواهید شد. بنابراین، به خاطر داشته باشید که اگر کار ایده آل خود را پیدا کرده اید، در اولین فرصت -حتی قبل از مهاجرت به کانادا- برای آن اقدام کنید.

۳. با درخواست کار از راه دور و در خانه کار خود را آسان‌تر کنید

به گفته‌ی دفتر مهاجرت کانادا بیش از ۸۰۰۰۰۰ موقعیت شغلی در کانادا وجود دارد. همچنین، تعداد وسیعی از این موقعیت‌های کاری، برای مهاجران در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، وبسایت‌های کاریابی مثل Indeed.com فرآیند کاریابی از راه دور در کشور کانادا را، بسیار ساده‌تر کرده اند. هیچ نیازی نیست که برای یافتن کار در کشور کانادا، در این کشور حضور داشته باشید. چرا؟ چون موقعیت‌های شغلی زیادی در این کشور وجود داشته و وبسایت‌های متعددی منتظر نام نویسی شما هستند.

۵ دلیل برای پیدا کردن شغل قبل از مهاجرت به کانادا

۴. خودتان را نشان دهید

هر کسی می‌داند که بهتر است مرحله‌ی جدید زندگی اش را با دستی پر آغاز کند. با این آرامش خاطر، آینده‌ی اقتصادی خود را تضمین کنید. مهاجرین به نوبه‌ی خود نقش مثبتی در رشد اقتصاد کانادا دارند. به گفته‌ی دولت کانادا، جمعیت مهاجر علاوه بر اینکه با ارائه‌ی خدمات در مشاغل مختلف، به اقتصاد کانادا کمک می‌کنند، بلکه با پرداخت مالیات و خرج درآمد‌های شخصی در این کشور، نقش بزرگی در اقتصاد نوین کانادا ایفا می‌کنند.

بنابراین، با مشغول به کار شدن در اولین فرصت، به خود و خانه‌ی جدید خود بزرگ‌ترین خدمت را می‌کنید. با پیدا کردن کار قبل از اتمام مهاجرت به کانادا، خیال خود را از آینده‌ی اقتصادی خود در مرحله‌ی جدید زندگی راحت کنید.

۵. دستیابی زودتر به آزادی مالی

زندگی جدید شما در کانادا باید مطابق رؤیاپردازی‌های شما باشد. شما با پیدا کردن شغل در همان ابتدا می‌توانید مطمئن شوید که پس انداز‌های مالی خود را در زمان کاریابی در کانادا خرج نکرده اید. در صورتی که کار خود را پیدا کرده باشید، با رسیدن به کشور کانادا مطمئن هستید که با درآمد مناسب خود می‌توانید زندگی زیباتری بسازید. شما می‌توانید نیاز‌های روزمره‌ی خود را تأمین کرده و هزینه‌ی سایر علاقه مندی‌های خود را نیز بپردازید. از یک چکمه‌ی گران قیمت زمستانی گرفته، تا مسافرتی خاطره انگیز با اعضای خانواده. شغل جدید شما در کشور کانادا، آرزو‌های جدید شما را در این کشور برآورده می‌کند.

همچنین، زمانی که مراحل کاریابی، پذیرش و استخدام را قبل از مهاجرت انجام داده باشید، در زمان رسیدن به خانه‌ی جدید خود در کانادا، تمامی وقت اضافی خود را -به جای کاریابی- صرف لذت بردن از زیبایی‌های جدید زندگی خود خواهید کرد. به جای اینکه اولین روز‌های مرحله‌ی جدید زندگیتان را پشت صف‌ها و صفحه‌های اینترنت بگذرانید، می‌توانید این ساعت‌ها را صرف تفریح و وفق گیری با محل زندگی جدید خود کنید. همچنین، داشتن شغل در کشور مقصد، به شما اجازه می‌دهد که شرایط روحی پس از مهاجرت را با استرس کمتری بگذرانید. داشتن کار همچنین به شما کمک می‌کند که پول خود را پس انداز کنید. پس هرچه شغل خود را زودتر پیدا کنید، زودتر می‌توانید آینده‌ی خود را ساخته و به آن برسید.

کاریابی در کانادا

در ادامه به نکاتی مهم برای مصاحبه‌ی کاری در کانادا و جمع کردن رزومه‌ی ایده آل می‌پردازیم:

تا اینجا متوجه شده‌اید که داشتن کار قبل از رسیدن به کانادا، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. اما چگونه باید به شغل مورد علاقه‌ی خود برسیم؟ بانک کاری کانادا بهترین مکان برای شروع کردن این فرایند می‌باشد. وبسایت بانک کاری کانادا (The Canadian Job Bank) فرایند کاریابی را بسیار راحت می‌کند.

این وبسایت به شما اجازه می‌دهد تا در هر کدام از استان‌ها و شهر‌های کانادا، کار تخصصی مورد نظر خود را جست و جو کنید. پس از جست و جو، در قسمت «نتیجه»، تمام شغل‌هایی که با جزئیات ذکر شده همخوانی دارند نشان داده خواهد شد. همچنین، امکانات دیگری نیز در این وبسایت وجود دارد. مثلاً شما می‌توانید محدوده‌ی حقوق شغل مورد نظر خود و همچنین، آینده‌ی کاری مشاغل مختلف را ببینید. این امر به شما نشان می‌دهد که آیا شغل مورد نظر شما در کشور کانادا حقوق و تقاضای کافی دارد؟ همچنین، شما از آینده و ثبات کاری خود اطمینان حاصل می‌کنید.

۵ دلیل برای پیدا کردن شغل قبل از مهاجرت به کانادا

سایت بانک کاری کانادا، فرایند استرس زا و پیچیده‌ی کاریابی را از بین برده و آن را با یک سیستم جست و جوی دقیق و با جزئیات جایگزین می‌کند. این سیستم جست و جو با نشان دادن آینده‌ی شغلی و تخمین درآمد احتمالی، به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه‌ی شغلی را انتخاب کنید.

بانک کاری این فرآیند دشوار را به آب خوردن تبدیل می‌کند! یکی از خدماتی که وبسایت Canadianvisa.org برای شما انجام می‌دهد، ساختن یک حساب شخصی از طرف شما در وبسایت بانک کاری کانادا می‌باشد. با داشتن این حساب کاری، هر زمان که حوصله داشتید تنها با سر زدن به این وبسایت، می‌توانید تمام جزئیات لازم برای یافتن شغل مورد علاقه‌ی خود را در اختیار داشته باشید.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر از مشاوره رایگان مهاجرت ما استفاده کنید:

https://aplolawgroup.com/faq

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین