کد خبر: ۷۳۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

تصاویر| خسارت سیل در مناطق صومعه سرا در گیلان

بارندگی شدید چند روز اخیر و بالا آمدن آب رودخانه پسیخان موجب شد تا دیواره رودخانه در روستای باقلاکش از توابع شهرستان صومعه سرا بشکند و در پی آن، چندین واحد مسکونی این روستا دچار آبگرفتی شود. آذوغه خانوار‌ها و بذر کشاوری آنان هم به زیر آب رفته و خانه‌های این منطقه خسارات زیادی دیده اند.
تصاویر| خسارت سیل در مناطق صومعه سرا در گیلان
آفتاب‌‌نیوز :

اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران استان عصر امروز از مناطق سیل زده روستای باقلاکش بخش تولمات صومعه سرا بازدید کرد و از نزدیک با سیل زدگان دیدار و گفتگو کرد. بارندگی شدید ۲ روز اخیر و بالا آمدن آب رودخانه پسیخان موجب شد تا دیواره رودخانه در این روستا بشکند و در پی آن، ۲۰ واحد مسکونی این روستا دچار آبگرفتی شود.

اسدالله عباسی در بازدید از روستای باقلاکش و دیدار با مردم این روستا بر تامین اعتبارات موردنیاز برای دیواره سازی رودخانه، کمک رسانی سریع و اسکان موقت سیل زدگان تاکید کرد و از فرماندار خواست برآوردی از خسارات وارد شده به مردم و زیرساخت‌های این روستا تهیه و به استانداری ارایه کنند. استاندار گیلان همچنین با یک دستگاه تراکتور و به همراه مسئولان منطقه به داخل روستا رفت و از نزدیک مشکلات مردم سیل زده را مشاهده نمود. آقای عباسی قول داد که با همکاری مسئولان مربوطه، هرچه سریعتر مشکلات سیل زدگان را برطرف خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین