کد خبر: ۷۳۷۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

خطاب یک نماینده مجلس به رئیسی: نیازی نیست هر هفته هیات دولت به سفر استانی برود

نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس گفت که به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود، زیرا موجب کم رمقی وزرا خواهد شد.
خطاب یک نماینده مجلس به رئیسی: نیازی نیست هر هفته هیات دولت به سفر استانی برود
آفتاب‌‌نیوز :

سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر تسریع در تغییر یا ابقای مدیران دولتی گفت: حرکت کند تغییر یا ابقای مدیران یکی از ایرادهای وارد بر دولت سیزدهم است، چراکه بسیاری از پروژه‌ها در مناطق مختلف به دلیل همین موضوع بدون پیشرفت باقی مانده‌اند. اگر قرار است مدیری باقی بماند، باید ابقای او سریع اتفاق بیفتد تا انگیزه کار کردن داشته باشد و پیگیری‌ امور زودتر انجام شود.

وی افزود: به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم هر هفته به سفر استانی نرود؛ البته دیدارهای مردمی رئیسی قابل تقدیر و تحسین است و سرکشی‌ها باید انجام شود، اما سفرهای فشرده آخر هفته‌ها پس از فعالیت چند روزه در طول پنج روز، موجب کم رمق شدن وزرا خواهد شد و همین در تغییر و تحولات و تأخیر در برنامه‌ریزی‌های زیرمحموعه آنها اثرگذار است.

محمودی اضافه کرد: این سفرها هر دو هفته یا هر یک ماه یکبار قابل انجام و بهتر از سفرهای هر هفته است. در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های حوزه انتخابیه‌ام پیشرفتی نداشته و کسی هم پاسخگو نیست، چراکه هنوز تغییر و تحولی رخ نداده و همه سردرگم هستند. به همین علت باید ابتدا سردرگمی‌ها حل شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین