کد خبر: ۷۳۷۷۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

رئیس کمیسیون قضایی: مردم به اندازه کافی مشکل دارند

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: مردم به اندازه کافی مشکل دارند؛ وای به حال ما که مشکلی بر مشکلات مردم بیافزاییم. آرزوی قلبی من این است که همه ما بتوانیم ارزش واقعی خود را داشته باشیم.
رئیس کمیسیون قضایی: مردم به اندازه کافی مشکل دارند
آفتاب‌‌نیوز :

موسی غضنفرآبادی در نشست کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه، اظهار کرد: غفلت از خدا گاهی انسان را متکبر می‌کند. توفیق از خدا با حرف ایجاد نمی‌شود بلکه انسان باید طلب کند. درخواست از خداوند، اولین گام برای ما انسان‌هاست. صد سال دیگر همه ما زیر خاک هستیم. ارزش ما خیلی بالاست. خدا نکند وجدان انسان به خواب برود. عقل سلیم انسان را از خطر‌ها دور نگاه می‌دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی قضائی مجلس افزود: نگذاریم وجدان‌های آگاه و بیدار به خواب برود و عقل سلیم ما به بی‌خردی تبدیل شود. گاهی اوقات انسان به قدری متکبر می‌شود که فکر می‌کند تراوش ذهنی او درست مطلق است.  پذیرش سخن نیک یا پندپذیری بسیار مهم است. در تاریخ اشخاصی بودند که با جرقه‌ای از ذلت به اوج لذت رسیدند. پندپذیری به انسان کمک بسیاری می‌کند.

غضنفرآبادی ادامه داد: کمتر کاری وجود دارد که انسان برای آن باید سوگند بخورد، وکالت از این شغل‌هاست. کار وکالت بسیار سنگین است که انسان برای انجام وکالت باید سوگند یاد کند و ما باید این زمینه را در خود ایجاد کنیم که بتواند به این سوگند وفادار باشند. مردم به اندازه کافی مشکل دارند؛ وای به حال ما که مشکلی بر مشکلات مردم بیافزاییم. آرزوی قلبی من این است که همه ما بتوانیم ارزش واقعی خود را داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین