کد خبر: ۷۳۷۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
ایست قیمتی خودرو همزمان با آرام گرفتن دلار

قیمت خودرو در بازار، ۲۴ آبان ۱۴۰۰/ پژو پارس ۴۰۰ میلیون تومان شد

رصد بازار خودرو‌های پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و با نزولی شدن قیمت دلار، پرتیراژ‌ها هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
قیمت خودرو در بازار، ۲۴ آبان ۱۴۰۰/ پژو پارس ۴۰۰ میلیون تومان شد
آفتاب‌‌نیوز :

پرتیراژ‌های ایران خودرو از روز گذشته که دلار در بازار ثابت شد ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. توقف قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که در روز‌های گذشته بازار خودرو نوسان بسیاری داشت و کنترل قیمت در بازار سخت شده بود، اما از روز گذشته و با وجود اینکه تغییری در عوامل اثرگذار در بازار صورت نگرفت شاهد استپ قیمت خودرو در بازار بودیم، روندی که امروز هم ادامه داشت بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو عدم کشش افزایش در بازار خودرو موجب شد تا قیمت‌ها در بازار ثابت شود.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می‌توان گفت امروز خانواده ۲۰۶ بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا به این طریق روند رشد قیمت محصولات این خانواده پس از چند روز پیاپی متوقف شود. براساس ارزیابی‌های بازار می‌توان گفت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار ۲۵۵ میلیون و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز بدون تغییر در بازار امروز با قیمت ۲۹۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر در میان محصولات پژو امروز «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز ۲۹۶ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

به نوشته اقتصادنیوز، از سوی دیگر امروز خانواده سمند هم بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و «سورن پلاس» در بازار ۳۲۱ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتور EF۷» هم بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۷۶ میلیون تومان عرضه شد.

«رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت ۲۸۵ میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۳۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت خودرو در بازار، ۲۴ آبان ۱۴۰۰

پژوپارس ۴۰۰ میلیون تومان شد

اقتصادآنلاین نیز نوشت: قیمت پژو پارس در بازار آزاد تفاوت فاحشی نسبت به قیمت کارخانه‌ای این سدان ایرانی فرانسوی دارد؛ به نحوی که حتی مقدار این تفاوت قیمت به بیش از دوبرابر هم می‌رسد.

پژو پارس دارای تیپ‌های مختلفی است و قیمت انواع پژو پارس (پرشیا) بسته به نوع تیپ و مدل ساخت این خودرو، متفاوت خواهد بود. پژو پارس در حال حاضر با مدل سال مجهز به موتور ۱۸۰۰ سی سی XU۷، مدل LX مجهز به موتور ۱.۶ لیتری شانزده سوپاپ TU۵ و مدل اتوماتیک با پیشرانه تیو۵ و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، توسط شرکت ایران خودرو به بازار عرضه می‌شود.

در این بین پژو پارس سال ارزان‌ترین مدل از خانواده پرشیا به حساب می‌آید و آخرین قیمت کارخانه‌ای آن تا به امروز حدود ۱۴۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان گزارش شده است. پژو پارس اتوماتیک نیز لقب گرانترین مدل را یدک می‌کشد و در صورت سفارش برخی آپشن‌ها نظیر مالتی مدیا با نمایشگر ۱۳ اینچی، مانیتور ردیف عقب و...، قیمت آن بالاتر هم خواهد رفت.

قیمت پژو پارس در بازار ( آبان۱۴۰۰ )

نوع خودرو

مدل

کارکرد

قیمت (تومان)

پژو پارس سال بنزینی

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۲۹۸ میلیون

پژو پارس دوگانه سوز

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۲۹ میلیون

پژو پارس LX

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۳۱۵ میلیون

پژو پارس LX

۱۴۰۰

صفر کیلومتر

۳۳۵ میلیون

پژو پارس اتوماتیک

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۴۰۰ میلیون

پژو پارس سال

۱۳۹۹

صفر کیلومتر

۲۷۲ میلیون

منبع: باما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین