کد خبر: ۷۳۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۷

برگزاری پنجمین دوره جشنواره مطبوعات حوزه شهری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پنجمین دوره جشنواره مطبوعات حوزه شهری در 17 مردادماه، همزمان با روز خبرنگار به مدت یک هفته از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مهدی توکلیان، دبیر این جشنواره، ضمن اعلام خبر گفت: جشنواره امسال با هدف تعامل مدیریت شهری با اصحاب رسانه و استخراج و تدوین راهکارهای نوین و راهبردی برای ارتقا روابط شهروندان با مدیریت شهری و نیز تبادل آْرا و پاسخگویی به نیاز شهروندان برگزار می‌شود.

وی، بهترین نقد در حوزه مدیریت شهری، بخش ویژه ملل و فرهنگ شهروندی را از قسمت‌های جنبی جشنواره مطبوعات در حوزه شهری عنوان کرد.

توکلیان بخش ویژه ملل را بررسی مطبوعات در کشور مالزی و نگاه ویژه به این کشور با رویکرد مطبوعات شهری دانست و افزود: بخش فرهنگ شهروندی، شامل تمامی نشریات بدون در نظر گرفتن موضوع، رویکرد و ترتیب انتشار نشریه است.

مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جشنواره ویژه رسانه‌های غیر مکتوب» (صدا و سیما) با رویکرد توجه به اخبار و گزارش‌های ویژه رسانه ملی در حوزه شهر، شهروند مدیریت شهری را بخش ویژه پنجمین دوره یاد کرد .

پنجمین دوره جشنواره مطبوعات در حوزه شهری، 17 تا 23 مردادماه به مدت یک هفته در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین