کد خبر: ۷۳۸۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

آزمون: خیالمان بابت صعود به جام جهانی راحت شد

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیالمان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد.
آزمون: خیالمان بابت صعود به جام جهانی راحت شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون بعد از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و سوریه اظهار داشت:بازی خیلی خوبی بود و آنچه که ما و کادر فنی می‌خواستیم را به خوبی انجام دادیم. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیالمان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد.

وی ادامه داد: البته بازی‌های آینده را تشریفاتی نمی‌بینیم و صد درصد با تمام قوا به زمین خواهیم رفت. تبریک می گویم به مردم عزیز ایران و امیدوارم دلشان شاد باشد.

مهاجم تیم ملی تاکید کرد: من فکر می‌کردم یک امتیاز تا قطعی شدن صعودمان باقی مانده اما الان متوجه شدم که سه امتیاز لازم است. همانطور که گفتم، اگر بازی بعدی را ببریم، بازی های پس از آن را هم با همه انرژی وارد زمین خواهیم شد. ما 90 دقیقه بازی می کنیم و می خواهیم مردم 90 دقیقه از فوتبال لذت ببرند.

آزمون ادامه داد: رفتن به جام جهانی نیز یک حس دیگری دارد، امیدواریم این‌بار از مرحله گروهی صعود کنیم و واقعا این توان را هم داریم. ما بازیکنان جوان خیلی با تجربه‌ای داریم که می‌توانند جلوی تیم‌های بزرگ بازی کنند و حتی اگر من در تیم ملی باشم یا در جام جهانی نباشم، بازیکنان دیگری هستند که می توانند نتایج را تغییر بدهند و به دنیا استعداد خودشان را نشان بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین