کد خبر: ۷۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

معاون شهردار تهران: زاکانی فقط می‌خواست از ظرفیت دامادش استفاده کند

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت:‌ در شهرداری کارهای زمین مانده زیادی است و باید زمینه انگیزشی کارکنان را فراهم کنیم تا خود نیروها بتوانند کارها را انجام دهند. اگر کارهای زمین مانده را انجام دهیم، نیرو کم هم داریم.
معاون شهردار تهران: زاکانی فقط می‌خواست از ظرفیت دامادش استفاده کند
آفتاب‌‌نیوز :

«لطف‌الله فروزنده» معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در پاسخ به سوالی درباره انتصابات فامیلی و حساسیت جامعه نسبت به آن اظهار کرد: آقای زاکانی به دامادشان پست ندادند و در این زمینه فضاسازی شد. ایشان با شجاعت هم اعلام کردند "می‌خواستم از ظرفیت ایشان استفاده کنم" چرا که نه حقوقی به ایشان دادند و نه پستی.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران ادامه داد: مطمئننا در شهرداری آنچه که قانون است اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برنامه شهرداری برای تعدیل نیروی مازاد در شهرداری تهران گفت: در شهرداری به هیچ وجه تعدیل نیرو نداریم. بحثی که داریم ساماندهی نیروها و استفاده از ظرفیت‌ها است.

فروزنده تاکید کرد: در شهرداری کارهای زمین مانده زیادی است و باید زمینه انگیزشی کارکنان را فراهم کنیم تا خود نیروها بتوانند کارها را انجام دهند. اگر کارهای زمین مانده را انجام دهیم، نیرو کم هم داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین