کد خبر: ۷۳۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۱

انصاری: در دام اصولگرایان نخواهیم افتاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجید انصاری گفت: «ما در دامی که اصولگرایان برای اصلاح‌طلبان ایجاد کردند نخواهیم افتاد ما ایده مثبت خودمان را به جامعه عرضه می‌کنیم».

مجید انصاری کاندیدای ائتلاف اصلاح‌طلبان در مرحله دوم در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره انتشار برخی از اخبار توسط رسانه‌های نزدیک به دولت در مورد تماس‌های مشکوک با کاندیداهای اصولگرایان برای اختلاف‌افکنی میان آنها گفت: «من واقعاً از این نوع جوسازی‌ها توسط این رسانه های وابسته متاسفم».

وی افزود: «آقایان با تخریب رقیب به پیروزی خیالی خودشان می‌اندیشند و معتقدم که اولاً امکانات عمومی نباید مورد استفاده جریانی خاص قرار بگیرد ثانیاً دروغ‌پردازی فتنه‌انگیزی جزو گناهان بزرگ است که متاسفانه به جای اینکه خبرگزاری فارس به تریبون توسعه اخلاق و صداقت در جامعه باشد تبدیل به تریبون شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی شده است».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: «تعجب می‌کنم جریانی که ادعای اصولگرایی می‌کند اصول مسلم اخلاقی و دینی را زیرپا می‌گذارد ، من توصیه می‌کنم که این آقایان آخرت خودشان را به دنیای خیالی خودشان نفروشند».

وی ادامه داد: «ما در دامی که اصولگرایان برای اصلاح‌طلبان ایجاد کردند نخواهیم افتاد ما ایده مثبت خودمان را به جامعه عرضه می‌کنیم و از مردم هم درخواست می‌کنیم به اهداف غیر صادقانه این نوع فضاسازی‌ها رقیب توجه کنند زیرا این اقدامات هم برگی دیگر در مظلومیت کاندیداهای اصلاح‌طلب است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین