کد خبر: ۷۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

روز سیاه فوتبال گیلان در استادیوم سردار جنگل

مالک باشگاه شهرداری آستارا دربی گیلان را روزی سیاه برای فوتبال گیلان دانست و گفت: متاسفانه دیروز شرایط برابری برای بازی نبود و روز سیاه فوتبال گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت علیه تیم شهرداری آستارا رقم خورد.
روز سیاه فوتبال گیلان در استادیوم سردار جنگل
آفتاب‌‌نیوز :

شایان پویا با اشاره به اتفاقات دیدار شهرداری آستارا و ملوان اظهار کرد: من از مردم شهرم عذرخواهی می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم که نتوانستم به خوبی از حق‌شان دفاع کنم و دیگر به رشت نخواهیم آمد چون دراین دیدار سرمان را بریدند و اینجا جایی نداریم و از همه سمت تحت فشار بودیم و سه امتیاز ارزش این را نداشت، اگر لازم باشد تهران یا اردبیل بازی خواهیم کرد و قطعا حق ما است در استادیوم خانگی‌مان میزبانی کنیم.

وی با بیان اینکه برای بازی با ملوان از شنبه هفته قبل تقاضا کردیم که مکان بازی عوض شود، گفت: تقاضا کردیم که زمین بازی عوض شود و به استادیوم چوکا تالش منتقل شود، از طرفی ما تحرکاتی را دیدیم و متوجه شیطنت‌هایی شدیم و با رئیس هیات آستارا صحبت کردیم که با الماس خاله رئیس هیات فوتبال گیلان تماس گرفتند و نکات مختلفی زیادی را به وی گفتند که بازی سپیدرود بیش از ۴۰ نفر به استادیوم آمده‌اند و آیا این بازیکن بدون تماشاگر برگزار خواهد شد که تاکید کردند که صد درصد این بازی بدون تماشاگر است و از ما درخواست کرد هیچ تماشاگری را با خودمان به رشت نیاوریم و فراخوانی داده نشود.

مالک باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به شائبه حضور تماشاگران آستارا در سردارجنگل رشت افزود: روز بازی هم تعدادی از تماشاگران ما به صورت خود جوش قصد عظیمت به رشت را داشتند که با اصرار فراوان در بین راه مانع حضورشان در رشت شدیم و تقاضا کردیم به آستارا برگردند.

پویا با اشاره به اتفاقات پیش آمده و هماهنگ شده تصریح کرد: در روزی تماشاگران ملوان در ورزشگاه حضور پیدا کردند و در ابتدای ورودی ورزشگاه هیچ کدام از نیروهای امنیتی حضور نداشتند تا مانع ورود هواداران ملوان به محوطه استادیوم سردارجنگل شوند، هواداران ملوان هم به صورت هماهنگ شده در قسمت‌های مختلف ورزشگاه جا گرفتند و در زمان شروع بازی به سمت سکو‌های استادیوم آمدند، هواداران ملوان در محوطه استادیوم و روی سکو‌ها به راحتی حضور داشتند، البته مسؤولان فدراسیون قول دادند در ۴۸ ساعت آینده گزارشی ارائه کنند و اتفاقات را بررسی کنند.

وی با اشاره به اتفاقات عمدی رخ داده در روز بازی بیان کرد: از امروز صبح که با فدراسیون فوتبال در تماس هستیم مسؤولان فدراسیون قبول کردند که این اتفاقات عامدانه بوده و از سوی هیات فوتبال استان گیلان صورت گرفته و تمام مشکلات و کم کاری‌ها به عهده هیات فوتبال استان گیلان است، به نظر شخصی من هیچ ربطی به فدراسیون ندارد و تنها گله ما از فدراسیون به دلیل‌عدم صدور دستور لغو این دیدار است.

مالک باشگاه شهرداری آستارا با اشاره به گزارش‌های نادرست مخابره شده از استادیوم رشت گفت: گزارش‌هایی که از استادیوم به مسؤولان فدراسیون مخابره شده گزارش‌های غیرواقعی بوده و جایی ادعا شده که نصف تماشاگران، هواداران آستارا هستند در حالی که پست از بررسی تصاویر ویدئویی مشخص شد که تمام تماشاگران حاضر در استادیوم هواداران ملوان بودند و از این دست گزارش‌های غیر واقعی به مسؤولان فدراسیون رسیده که با ارائه مدارک متوجه غیر واقعی بودن آن شده‌اند.

پویا، دربی گیلان را روز سیاه فوتبال گیلان دانست و افزود: متاسفانه دیروز شرایط برابری برای بازی نبود و روز سیاه فوتبال گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت علیه تیم شهرداری آستارا رقم خورد که با هزینه شخصی و حمایت‌های بخش خصوصی در حال فعالیت است.

وی اتفاقات دربی گیلان را مشابه جام حذفی سال ۹۸ دانست و تصریح کرد: دیروز دقیقا خاطرات بازی داماش و پرسپولیس در جام حذفی جلوی دیدگانم آمد ولی به دلیل میزبانی نمی‌توانستیم یکطرفه از ادامه بازی انصراف دهیم و البته فقط روی کاغذ میزبان بودیم و اجازه ندادند از هیچ کدام از امتیازات میزبانی استفاده کنیم.

مالک باشگاه شهرداری آستارا، برگزاری و ادامه دیدار دیروز را با شرایط به وجود آمده غیرقانونی دانست و بیان کرد: دیروز با ستاد کرونا صحبت کردیم که اعتقاد داشتند که این کار ممنوع است و بایستی مسابقه قطع شود و نباید ادامه پیدا کند، جای سوال است که ناظر و داور بازی این دیدار را ادامه دادند و منتظر هستیم مسؤولین در روز‌های آینده چه تصمیمی خواهند گرفت.

پویا در مورد وضعیت استادیوم وحدت آستارا هم گفت: فقط یک آسفالت باقی مانده که ان شالله ظرف چند روزه آینده برطرف خواهد شد و از محمودزاده تشکر می‌کنیم که در سال گذشته تلاش‌های زیادی کردند تا بتوانیم میزبانی را کسب کنیم و امیدواریم در این فصل هم تلاش کنند که به حق‌مان در میزبانی برسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین