کد خبر: ۷۳۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۸
رییس سازمان ملی جوانان:

سهم جوانان در دوره جدید مجلس افزایش یابد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان در یازدهمین نشست مدیران استانی این سازمان، بر افزایش سهم جوانان در دوره جدید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد: «با توجه به فراهم شدن زمینه‌های لازم برای شبکه شدن سازمان‌های مردم نهاد، این سازمان‌ها در سال 87 با همفکری و همگرایی و در سطح کلان، سازماندهی خواهند شد تا در نهایت، مجمع سمن‌های جوانان به عنوان شبکه‌ای محتوایی و استراتژیک وارد عرصه شود».

وی با اشاره به ضرورت شناسایی سازمان‌های مردم نهاد فعال کشور در عرصه بین‌المللی گفت: «در سال جاری از جوانان نمونه و برتر تقدیر خواهد شد، این برنامه در سال‌های گذشته هم تداوم داشته است و در آن، طیفی رنگین کمانی از جوانان حضور داشتند که عموما بر جنبش نرم‌افزاری و پیشرفت‌های علمی تاکید می‌کردند».

معاون رییس جمهور براهمیت برگزاری جلسات شورای هماهنگی تشکل‌های سراسری و ستاد ساماندهی امور جوانان در استان‌ها تاکید کرد و افزود: «سازمان ملی جوانان همچنان برنامه‌های 13 گانه ساماندهی امور جوانان را در دستور کار خواهد داشت و به شکل ویژه بر برنامه‌های مرتبط با ازدواج متمرکز می‌شود».

وی با اشاره به اهمیت سرعت، حرکت پویا و استفاده از فرصت‌ها، به عنوان راه دستیابی به هدف، اظهار کرد: «عنوان نوآوری و شکوفایی برای سال 87، عنوانی جوانانه است، چرا که جوانی همواره همراه با ابتکار بوده و از این رو هر یک از دستگاه‌ها باید سهم خود را در مسیر نوآوری و شکوفایی تعیین کنند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین