کد خبر: ۷۳۸۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

ربیعی: برابر پرسپولیس شجاعانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش برابر پرسپولیس شجاعانه بازی کرد.
ربیعی: برابر پرسپولیس شجاعانه بازی کردیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد ربیعی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: به پرسپولیس و کادر فنی محترم این تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند. ما هنوز ایراداتی داریم اما مسیر تیم، رو به جلو است. به بازیکنان ما خسته نباشید می‌گویم که تلاش کردند. درباره بازی هم باید بگویم نزدیک به ۱۰ روز برای این بازی کار کردیم اما حق ما بیش از یک امتیاز بود. از حالا باید خود را برای بازی نفت مسجدسلیمان آماده کنیم.

او درباره داوری هم گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما با داوری امروز اختلاف نظرهای زیادی دارم. خیلی از صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پرسپولیس گرفت. در ابتدای نیمه دوم هم همکارانم اعقاد دارند داور باید به سود ما پنالتی می‌گرفت. روی صحنه پنالتی به سود پرسپولیس هم باید بگویم دروازه‌بان ما گفت که بازیکن پرسپولیس پایش را لگد کرده است. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. ما به داور احترام می‌گذاریم. در بازی فولاد هم پنالتی این تیم به اشتباه اعلام شد. در کل برای ما در فصل گذشته که ۳۰ بازی انجام دادیم یک پنالتی برای ما نگرفتند. در صورتی که در دیدار برابر آلومینیوم همه دیدند که پنالتی ما را نگرفتند. ما شکایتی نداریم اما از نحوه داوری امروز راضی نبودم.

ربیعی هچنین گفت: ما باید سعی کنیم که کارمان را به درستی انجام دهیم و یکی، دو بازی دیگر به هماهنگی بیشتری می‌رسیم. بازیکنان جدیدی هم جذب کردیم. پارسال هدف ما ماندگاری در لیگ بود و امسال هم به دنبال ثبات هستیم. در دیدار برابر پرسپولیس هم شجاعانه بازی کردیم و دو بار توپ را به دیرک زدیم. تیم ما بازی زیبایی انجام داد و می‌شود به این تیم امیدوار باشیم. امروز خوشحالیم که روی پیراهن تیم ما نقشه رفسنجان نقش بسته بود. افتخار می‌کنم که شهروند این شهر هستم. قطعا مقابل فولاد، خوب نبودیم اما کم‌کم روند تیم بهتر می‌شود. نباید با یک برد مغرور و با یک باخت ناراحت شویم. تیم دوران ثبات را سپری می کند و قطعا در آینده حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

او تصریح کرد: در تیم هر کسی باید کارش را درست انجام بدهد. اسم‌ها محترم هستند اما همه باید تلاش و رقابت کنند. گفته بودیم امسال جوانگرایی می‌کنیم و به همین خاطر سه سال میانگین سنی تیم را کم کردیم. لیست بزرگسالان ما سه جای خالی دارد. تیم ما در میان زمین بازیکنی چون مهدی کیانی دارد که تیم را رهبری می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین