کد خبر: ۷۳۸۴۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
فرهاد کام هواداران را شیرین نکرد

زور استقلال به نساجی نرسید

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(جمعه) با تساوی بدون گل به پایان رسید.
زور استقلال به نساجی نرسید
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(جمعه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود.

قضاوت این دیدار را «علی‌رضا فغانی» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «فرهاد مروجی» برعهده داشت.

استقلال پس از سه پیروزی در سه هفته ابتدایی لیگ برتر در گام چهارم مقابل فجرسپاسی شیراز متوقف شد و امروز در ورزشگاه آزادی با حمایت تماشاگرانش به دنبال پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه بود تا همچنان نام خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم مطرح کند.

از طرف دیگر مازندرانی‌ها در روزی که سرمربی‌شان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند به دنبال پایان دادن به ناکامی‌های سه هفته گذشته خود بودند.

دقیقه ۱۱: نساجی مازندران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ضربه ایوب کلانتری را دروازه‌بان جوان استقلال در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۲۰: آرش رضاوند در محوطه جریمه نساجی مازندران توپ خوبی را برای ژستد فرستاد اما ضربه کم‌جان این بازیکن به راحتی در اختیار علی‌رضا حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۲۹: استقلال صاحب دو موقعیت عالی گلزنی شد؛ کرنر ارسالی مهدی‌پور از جناح راست به مرادمند رسید اما شوت این بازیکن را حقیقی برگشت داد و در ادامه ضربه رودی‌ ژستد با سیو فوق‌العاده حقیقی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۳۳: نساجی مازندران در ضد حمله صاحب موقعیت شد که شوت حسن نجفی با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه ۶۲: استقلال صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه روپا و محکم رودی ژستد با اختلاف کمی به خارج رفت تا آه از نهاد آبی‌پوشان تهرانی بلند شود.

دقیقه ۷۲: اشتباه حقیقی و طاهرخانی باعث شد تا توپ به مهدی مهدی‌پور برسد اما ضربه عجولانه و کم دقت این بازیکن باعث شد تا موقعیت خوب آبی‌پوشان به راحتی از دست برود.

در حالی که نساجی مازندران در ضد حمله صاحب موقعیت مناسب برای گلزنی شده بود علی‌رضا رضایی با خروج به موقع اجازه پیشروی را به صادقی نداد تا دروازه تیمش بسته بماند.

مهمترین اتفاق بازی استقلال و نساجی مازندران بازگشت هواداران به ورزشگاه پس از گذشت نزدیک به ۲۲ ماه است. پس از تلاش های صورت گرفته، در مجموع حدود ۵ هزار نفر از هواداران آبی‌های پایتخت و نماینده قائمشهر، مجوز حضور در استادیوم را کسب کرده‌اند.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند(روزبه چشمی)، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، امین قاسمی نژاد(امیرعلی صادقی)، جعفر سلمانی، رودی ژستد(ارسلان مطهری)، محمد دانشگر و امیر حسین حسین‌زاده(وریا غفوری)

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری(علی آل کثیر)، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی(محمد جواد قلی بیگی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین