کد خبر: ۷۳۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۰
فرمانده نیروی انتظامی:

سردار زارعی بی‌گناه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار احمدی‌مقدم با تکذیب اتهاماتی که به سردار زارعی، فرمانده سابق انتظامی استان تهران وارد شده‌است، اتهامات وارد شده به وی در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری را رد و ابراز امیدواری کرد از وی رفع اتهام شود.


‌به گزارش فارس، سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور در برنامه نگاه یک که دیشب از شبکه اول سیما به صورت زنده پخش شد در پاسخ به پرسش مجری برنامه که از وی درباره بازداشت فرمانده سابق انتظامی استان تهران پرسید، با تأیید خبر بازداشت فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران اظهار داشت: «تمام اتهاماتی که به ایشان در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری وارد شده را تکذیب می‌کنم».

وی ادامه داد: «ایشان هرگز به سازمان خیانتی نکرده‌اند و اتهامی که به ایشان وارد شده شخصی و خیلی کوچک‌تر و خفیف‌تر از آن چیزی است که مطرح شده‌است».

مجری برنامه از احمدی‌مقدم پرسید: "گفته می‌شود که اتهام وارد شده به وی هتک حرمت بوده‌است" که احمدی‌مقدم با رد این اتهام گفت: «آنچه مطرح است بسیار خفیف‌تر و صرفاً در حد یک اتهام است که اثبات نشده‌است».

وی همچنین خبر دستگیری وی به همراه 6 زن را تکذیب و ابراز امیدواری کرد که از ایشان رفع اتهام شود.

گفتنی است، پیش از این برخی سایت‌ها از دستگیری سردار زارعی، فرمانده سابق نیروی انتظامی استان تهران به دلیل مسائل اخلاقی اخباری منتشر کرده‌بودند‌.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۳/۲۶
7
0
عزيزم ميتونه....اين كارا رو انجام ميده.....[...]
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
2
7
خب طرف سرداره . امام معصوم که نیست!
حالا اگه 1دختر پسرو میگرفتن و 1سی دی و ...مینوشتن باند مخوف فساد اخلاقی با آلات و ادوات فساد و تولید فیلم های مستهجن و ...دستگیر شدند !
آیا قانون برای انسانها یکسان است؟
یا بگذارید اینطور بپرسیم آیا انسانها در برابر قانون یکسانند؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین