کد خبر: ۷۳۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۵

اعلام آخرین مهلت حضور در جشنواره کودک و نوجوان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام کرد که دهم اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است .

به گزارش گروه دریافت خبر آفتاب، روابط عمومی جشنواره , نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی که تمایل دارند فیلم‌ها و آثار ویدیویی‌ آنها در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کنند باید برگ درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل و نسخه ای از اثر خود را همراه با عکس صحنه و کارگردان حداکثر تا 10 اردیبهشت‌ماه 1387 به دفتر جشنواره برای بازبینی هیات انتخاب تحویل نمایند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان آثاری را می پذیرد که بیش از سه سال از تولید آنها نگذشته و قبل از تیرماه 1387 در همدان به نمایش عمومی درنیامده و در شبکه‌های تلویزیونی سراسری و نیز استان همدان پخش نشده باشند و نیز در دوره‌های گذشته جشنواره کودک و نوجوان، به نمایش در نیامده باشند. 

متقاضیان برای ارایه آثار خود می توانند به نشانی تهران, خیابان ولی عصر, بالاتر از باغ فردوس, خیابان طوس , نبش کوچه دلبر دفتر امور جشنواره های بنیاد سینمایی فارابی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند برای کسب اطللاعات بیشتر با شماره های 22741250 , 22735090 تماس و یا به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.icff.ir مراجعه نمایند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از اول تا پنجم تیر ماه سال جاری شهر همدان برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین