کد خبر: ۷۳۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۴
سازنده‌ «شب‌های روشن» به ژانر جنایی رو آورده‌است

تجربه‌ جدید فرزاد مؤتمن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «فرزاد مؤتمن» كه قصد دارد فیلم جنایی «مار و پله» را بسازد گفت: «كمدی و فیلم‌های عاشقانه را دوست دارم اما مدتی است فقط فیلم جنایی می‌سازم».

به گزارش فارس، مؤتمن در گفت‌وگویی در مورد پروژه جدید خود گفت: «حمید نعمت‌الله فیلمنامه‌ای جنایی به نام «ماروپله» نوشته كه قصد ساخت آن را دارم و محمد خزائی هم تهیه كننده آن است». 

وی گفت: «"ماروپله" محصول سیما فیلم است و احمد كاوری مجری طرح آن است». 

وی با بیان این نكته كه پس از آماده شدن امكانات، «مار و پله» را كلید خواهد زد، گفت: «من یك فیلمساز طبیعی هستم و هر پروژه‌ای كه برایم آماده شود می‌سازم. بعضی از این پروژه‌ها شخصی‌تر هستند و به روحیه من نزدیک هستند و به همین‌خاطر آثار ماندگارتر و بهتری می‌شوند». 

مؤتمن تصریح كرد: «البته من در هر پروژه‌ای كه وارد شدم سعی می‌كنم فیلم به بهترین شكل ممكن در بیاید. دلیل تنوع كاری در كارنامه من نیز این است كه تجربه‌گرایی را دوست دارم و می‌خواهم هر ژانری را تجربه كنم». 

سازنده «شب‌های روشن» و «باج‌خور» با اشاره به «جعبه موسیقی» كه سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، گفت: «"جعبه موسیقی" تجربه‌ای گران‌بها برای من بود چون توانستم درام ماورایی را با مایه‌هایی از فانتزی در هم بیامیزم كه در سینمای ایران نمونه‌های دیگری نداشته‌است". 

مؤتمن با تصریح این نكته كه به فیلم‌های جنایی و عاشقانه علاقه دارد، گفت: «مدتی است علاقه دارم یك فیلم كمدی بسازم، مخصوصا حالا كه چند فیلم جنایی پشت سر هم كار كرده‌ام، اگر فیلمنامه كمدی خوبی به دستم حتما یك فیلم كمدی خواهم ساخت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین