کد خبر: ۷۳۸۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱

استاندار تهران فرمانداران را تهدید کرد

استاندار تهران گفت: فرمانداری که گوشی موبایل خاموش کند و پیگیر مطالبات مردم نباشد جایی در دولت سیزدهم ندارد.
استاندار تهران فرمانداران را تهدید کرد
آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار اسلامشهر با بیان این که خدا را شاکرم که در هفته مقدس بسیج در جمع شریف‌ترین مردم استان تهران و مردم شهرستان اسلامشهر هستم، افزود: امروز اسلامشهر نیازمند کار جهادی و متفاوت است.

وی افزود: با وسواس تمام نسبت به انتخاب فرماندار برای شهرستان اسلامشهر اقدام کردیم و حدود سی نفر را شخصا خود بنده مصاحبه کردم و یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های امتحان فرمانداران در استان تهران مردمداری و مدارای با مردم است و این حق مردم است که از مسئولین مطالبه کنند.

وی ادامه داد: فرمانداری که گوشی موبایل خاموش کند و پیگیر مطالبات مردم نباشد، جایی در دولت سیزدهم ندارد. ممکن است برخی از مردم به ناحق بر سر فرماندار فریاد بکشند ولی حق نداریم که با مردم تندخویی کنیم.

منصوری تاکید کرد: انتظار ما از فرمانداران کار مومنانه است و کار مومنانه کاری متفاوت با کار اداری است و اساسا اعتقادی است و این کار، کار جهادی است و معتقدم کار مومنانه و همراه با اخلاص و رضایت خداوند متعال چندین برابر خیر و برکت دارد.

وی ادامه داد: اساسا معتقدم اگر فرماندار بومی باشد ظرفیت‌های شهرستان را می‌شناسد و با اطلاع می‌گویم که اسلامشهر بی‌شمار جوانان مومن و انقلابی دارد و این جوانان کارکردی به مراتب بیشتر از چند دستگاه اجرایی دارند. ظرفیت‌های مردمی و نخبگان باید در خدمت رشد شهرستان اسلامشهر باشد و دفتر کار فرماندار باید بین مردم باشد.

منصوری تاکید کرد: شاخص دیگر ما در انتخاب فرمانداران جوان بودن است؛ چرا که جوان مظهر تحرک و پویایی است و از فرمانداران توقع جوان‌سازی در بدنه اجرایی دولت در شهرستان را دارم.

وی ادامه داد: ویژگی مدیریتی ما در استان باید کاملا برگرفته از فرهنگ بسیج که همان کار شبانه‌روزی و اتحاد مردم برای حل مشکل است، باشد. اولویت اصلی ما جدای از وظایف ذاتی نظیر معیشت و مدیریت کرونا مقوله فرهنگ است.

استاندار تهران تاکید کرد: فرمانداران به مردم قولی ندهند که نمی‌توانند آن را عملیاتی کنند. کارهای نیمه‌تمام در سطح شهرستان‌های استان بسیار زیاد است؛ هر چند که کارهای زیادی انجام شده است. تمام تعهدات دولت قبل در استان و شهرستان‌های استان تهران تعهد دولت فعلی است مخصوصا در حوزه عمرانی که نیازمند کار صحیح دقیق و مهندسی هستیم.

وی با بیان این که شهرستان‌های استان تهران مستحق خدمت شبانه‌روزی است، تاکید کرد: اگر نتوانیم سرمایه اجتماعی نظام را در بین مردم افزایش دهیم هیچ کار مفیدی نکرده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین