کد خبر: ۷۳۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۳۱
مجید انصاری:

هماهنگی اصلاح‌طلبان با آمریکا یک تهمت بزرگ است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: انصاری گفت: «بعضی از اتهامات نظیر هماهنگی اصلاح طلبان و برخی از شخصیت های برجسته سیاسی کشور با غربی ها و آمریکا یک تهمت بزرگ و بر ضد منافع نظام و انقلاب است».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، حجت الاسلام مجید انصاری در همایش انتخاباتی 5 تن از کاندیداهای اصلاح طلب که در مسجد امیرالمومنین برگزار شد گفت: «مجلس خانه ملت است، مجلس هشتم باید به گونه‌ای باشد که صدای تمامی گروه‌های سیاسی از آن به گوش برسد و نمایندگانی از طیف های گوناگون در آن حضور داشته باشد». 

وی افزود: «هر زمان که مجلس فراگیری بیشتری داشته باشد و نمایندگانی از تفکرات و طیف های مختلف در آن حضور داشتند مجلسی پویا و قوی شکل گرفته است». 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه مجلس هشتم نباید یک دست باشد گفت: «تک صدایی و یک دست شدن مجلس نه به نفع کشور و نظام و نه به سود اصولگرایان است».

دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارزتصریح کرد: «با توجه به اینکه برنامه توسعه پنجم باید در مجلس هشتم به تصویب برسد، این دوره از مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این برنامه مسیر آینده کشور را در حوزه های مختلف مشخص می‌کند». 

انصاری ادامه داد: «محور اصلی برنامه ها و فعالیت های مجلس هشتم باید حل مشکلات اقتصادی و ارائه راهکارهایی به منظور برون رفت از بحران اقتصادی کنونی کشور باشد». 

وی با اعتقاد به اینکه وضعیت اقتصادی کنونی کشور به هیچ عنوان قابل قبول نیست اظهار داشت:«باید اصلاحات ساختاری در اقتصاد کشور صورت گیرد که این مهم با تقویت مراکز پژوهشی و بهره گیری از کارشناسان امر و تصمیم گیری های علمی و دقیق امکان پذیر خواهد بود». 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به بداخلاقی های انتخاباتی از سوی برخی گروه ها و رسانه های اصولگرایان در آستانه دور دوم انتخابات مجلس هشتم گفت:«علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی متأسفانه شاهد هستیم که برخی رسانه ها و گروه های سیاسی با متهم کردن رقبای خود قصد دارند آن ها را از صحنه انتخابات خارج کنند». 

انصاری تأکید کرد:«بعضی از این اتهامات نظیر هماهنگی اصلاح طلبان و برخی از شخصیت های برجسته سیاسی کشور با غربی ها و آمریکا یک تهمت بزرگ و بر ضد منافع نظام و انقلاب است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین