کد خبر: ۷۳۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۰

مسیر معکوس؛ فیلم جدید «جلیلی»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابوالفضل جلیلی در صورتی شروع به تولید فیلم سینمایی "مسیر معکوس" می‌کند که بنیاد سینمایی فارابی فیلم قبلی او "حافظ" را بخرد.

جلیلی درباره ساخت "مسیر معکوس" به مهر گفت: "هم اکنون مشغول بازنویسی فیلمنامه هستم و چند لوکیشن را نیز در نظر دارم. متاسفانه برای ساخت این فیلم مشکل مالی داریم، اما اگر طبق صحبت‌های انجام شده بنیاد سینمایی فارابی فیلم "حافظ" را بخرد، می‌توانم ساخت "مسیر معکوس" را آغاز کنم."

وی درباره بازیگران "مسیر معکوس" گفت: "این فیلم درباره یک پسر 16 ساله است. برای شخصیت‌های بزرگسال قطعا از بازیگران حرفه‌ای استفاده می‌کنیم، اما برای شخصیت‌های نوجوان فیلم از بازیگران آماتور یا نابازیگر استفاده خواهیم کرد. اگر شرایط مالی فراهم شود کار را در تهران و شهرهای اطراف فیلمبرداری می‌کنیم."

جلیلی درباره ساخت یک فیلم تلویزیونی نیز گفت: "قصد دارم یک فیلم سینمایی برای تلویزیون بسازم و در آن از هیده‌توشی نیشیجیما بازیگر جوان و معروف ژاپنی استفاده کنم. شرایط تولید این کار به زودی مشخص می‌شود."

فیلم سینمایی "حافظ" پارسال در دومین جشنواره فیلم رم جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خود کرد و تاکنون در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمده، اما هنوز در ایران اکران نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین