کد خبر: ۷۳۸۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

کنایه روزنامه سپاه به آمریکا

اخیراً وزارت دادگستری امریکا دو شهروند ایرانی را به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ امریکا متهم کرده است.
کنایه روزنامه سپاه به آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جوان، وابسته به سپاه نوشت: وزارت دادگستری امریکا مدعی شده این دو شهروند ایران در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا تلاش کرده‌اند اعتماد رأی‌دهندگان به نظام انتخاباتی آن کشور را خدشه‌دار کنند. دادگستری امریکا همچنین مدعی شده این دو شهروند ایران با ارسال ایمیل‌ها و ویدئوهای جعلی به دنبال القای شائبه تخلفات انتخاباتی در نظام رأی‌گیری امریکا بوده‌اند.

رسانه‌های امریکا گزارش داده‌اند کیفرخواست برای این دو شهروند ایرانی به نام‌های «سید محسن حسین موسی کاظمی» و «سجاد کاشیان» در یک دادگاه فدرال در منهتن نیویورک تنظیم و پنج شنبه از آن رونمایی شده است.

اقدامی که دادگستری امریکا آن را نسبت به کشور خودش جرم تلقی می‌کند، در کشورهای دیگر مورد حمایت دولت امریکا قرار می‌گیرد و حتی خود دولت امریکا آن را انجام می‌دهد! از جمله در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران، که دولت امریکا (باراک اوباما) تمام قد به دفاع از حامیان جنبش سبز پرداخت که مدعی تقلب در انتخابات ایران بودند. اما در مورد کشور خودشان، چون امنیت ملی کشورشان برایشان اهمیت دارد، حتی علیه شهروند خارجی هم به دلیل تلاش برای سلب اعتماد مردم نسبت به سیستم رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اعلام جرم می‌کنند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین