کد خبر: ۷۳۸۹۱
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۳
اشرفی اصفهانی:

نمایندگان مجلس هشتم اهل معامله نباشند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اشرفی اصفهانی گفت: «نمایندگان مجلس هشتم باید با در نظر گرفتن منافع کشور و بر اساس خواسته‌های حضرت امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری صادقانه کار کنند و اهل معامله نباشند». 

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در همایش انتخاباتی کاندیداهای اصلاح طلب در مسجد امیر المومنین تاکید کرد: «مردم با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور افرادی را برای نمایندگی مجلس هشتم انتخاب کنند که در کنار علم و تخصص از تجربه ی بالایی نیز برخوردار باشند». 

وی ادامه داد: «متأسفانه برخی از مواقع شاهد هستیم که بسیاری از قوانین و مصوبات مجلس به دلیل عدم وجود تجربه و تسلط بر مسائل روز از سوی نمایندگان به خوبی اجرا نمی‌شود و نمایندگان آن طور که باید نظارتی بر اجرای دقیق مصوبات ندارند». 

اشرفی اصفهانی با اشاره به سخن حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است تصریح کرد: «مجلس قلب و منبع اصلی تصمیم گیری ها است و به همین دلیل باید از ظرفیت و جایگاه بالایی در سطح جامعه، نهادها و دستگاه های دیگر کشور برخوردار باشد». 

وی افزود: «نمایندگان مجلس هشتم باید با در نظر گرفتن منافع کشور و بر اساس خواسته‌های حضرت امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری صادقانه کار کنند و اهل معامله نباشند».
 
کاندیدای اصلاح طلبان دردور دوم انتخابات مجلس هشتم در پایان گفت: «حل معضل گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی وظیفه اصلی مجلس هشتم است که باید با فعالیت های کارشناسی و علمی توسط نمایندگان محقق شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین