کد خبر: ۷۳۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۷
هدایت‌آقایی:‌

اصلاح‌طلبان در مرحله دوم محور توجهات مردم هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هدایت آقایی، سخنگوی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی اظهار داشت: «با وجود همه نابرابری‌ها و اتهامات علیه اصلاحات، اصلاح‌طلبان در مرحله دوم انتخابات، مورد توجه جدی مردم قرار دارند». 

آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اضافه کرد: «ما در کل کشور رقابت نابرابری را شاهد هستم و رقبای این صحنه، دو حریفی هستند که یکی آزاد است و دیگری با دست و پای بسته قرار است وارد میدان شود». 

وی با اشاره به روند طی شده در مرحله اول انتخابات،‌ مبنی بر ردصلاحیت گسترده کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلب، گفت: «از ابتدای قابت‌های انتخاباتی تاکنون، رسانه‌های وابسته به جریان مقابل که حوزه گسترده‌ای را نیز در برمی‌گیرند، با آزادی عمل کامل، جریان اصلاحات را به آمریکا و بیگانگان منتسب می‌کنند و شاهد بودیم که چهره‌های فعال سیاسی را محکوم کرده و به زندان بردند».

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: «با همه این محدودیت‌ها،‌ طبق شواهد به نظر می‌رسد مرحله دوم انتخابات نیز ادامه روند مرحله اول باشد».

وی افزود: «اصلاح‌طلبان اکنون محور توجهات مردم برای ورود به مجلس هشتم هستند و بدون شک مجلس هشتم ترکیبی از فراکسیون‌های متعدد خواهد بود».

آقایی در ادامه با اشاره به اتهاماتی که برخی سایت‌ها و رسانه‌های وابسته به جریان اصولگرا به اصلاح‌طلبان وارد می‌کنند، گفت: «مردم خوشبختانه عملکرد همه جریانات را می‌بینند و سابقه اصلاح‌طلبان نیز کاملا مشخص است».

وی در پایان گفت: «اصلاح‌طلبان برای اثبات پای‌بندی خود به نظام و انقلاب، نیازی به اقدامات متقابل ندارند چرا که باور داریم مردم به خوبی حقایق را می‌دانند و به این اتهامات گوش فرا نمی‌دهند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین