کد خبر: ۷۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
روسیه قهرمان شد

نایب‌قهرمانی زنان تکواندوکار ناشنوای ایران در جهان

در ادامه رقابت‌های قهرمانی تکواندو ناشنوایان جهان که به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است، تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.
نایب‌قهرمانی زنان تکواندوکار ناشنوای ایران در جهان
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های قهرمانی تکواندو ناشنوایان جهان که به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است، تیم ملی بانوان کیوروکی ناشنوای ایران نایب قهرمان شد و تیم‌های روسیه و اکراین در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.
این رقابت‌ها با حضور ۴۱ تکواندوکار از کشورهای اکراین، روسیه، ایران، ترکیه، قزاقستان، کره جنوبی، کرواسی، قرقیزستان و ازبکستان امروز، دوشنبه، اول آذر در خانه تکواندو آغاز شد و در پایان تیم روسیه در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم ایران نایب قهرمان و اکراین سوم شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها، در وزن ۴۹- کیلوگرم مرضیه خوش‌احوال در دور اول استراحت داشت، در بازی دوم برابر قزاقستان ۱۶ بر پنج به پیروزی رسید و پس از شکست برابر حریف روسی به مدال برنز رسید.

فاطمه درشتی دیگر نماینده ایران در دور اول ۲۳ بر ۲ برابر قرقیزستان به پیروزی رسید، در دور بعد برابر حریف ازبک ۱۲ بر ۲ پیروز شد و در بازی سوم در راند طلایی بازی را به ترکیه واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، فاطمه‌زهرا زلیکانی در بازی اول برابر روسیه به پیروزی رسید، بازی دوم برابر حریف خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

پرستو باقری نیز بازی اول برابر ازبکستان ۴ بر ۳ به پیروزی رسید، در بازی دوم ۱۰ بر ۸ روسیه را شکست داد، در بازی سوم ۱۷ بر ۸ اوکراین را برد و در فینال برابر حریف روس مغلوب شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۶۷- کیلوگرم، نسیبه شهبازی در دور اول هشت بر هفت ترکیه را برد، در بازی دوم برابر اوکراین با نتیجه ۱۴ بر ۱۵ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

حمیده شبانپور نیز در بازی اول ۱۰ بر ۴ برابر حریف ازبکستان به برتری رسید، بازی دوم ۸ بر ۷ روسیه را برد و در فینال ۱۲ بر ۷ مغلوب اکراین شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم فاطمه توکلی دور اول استراحت داشت، در بازی دوم ۵ بر ۸ برابر کره جنوبی به برتری رسید و بازی سوم مغلوب حریف خود شد و به مدال برنز رسید.

مریم رحیمی دیگر نماینده ایران در رشته کیورگی در بازی اول برابر ازبکستان ۱۶ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین