کد خبر: ۷۳۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۷
محمدرضا خباز در واکنش به اظهارات نادران:

کاش اصولگرایان عذرخواهی از مردم را از کروبی بیاموزند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: «چگونه است که همراهان جبهه رفته کروبی لائیک هستند؛ اما آقایانی که در طول چهارسال، تورم 20 درصدی را به ارمغان آورده‌اند، معصوم از خطا و اشتباه‌اند».

محمدرضا خباز،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به اظهارات الیاس نادران مبنی بر حضور تهدیدآمیز نیروهای لائیک و فتنه‌انگیز اطراف کروبی گفت: «حزب اعتمادملی و روزنامه آن، بر مبنای اصول و قوانین موجود در کشور تشکیل شده و همه اعضای شورای مرکزی حزب در دوره‌های مختلف، نمایندگان مجلس، استانداران و معاونان وزیر در کشور بوده‌اند».

وی اضافه کرد: «سابقه خدمات مختلف اعضای حزب به نظام و ملت در کنار حضور بیش از 50 ساله حجت‌الاسلام کروبی در بخش‌های مختلف نظام و تلاش‌های ایشان در کنار حضرت امام(ره)، این حزب را از هرگونه اتهامی مبرا می‌دارد».

خباز با اشاره به یادداشت منتشر شده در روزنامه اعتمادملی در روزهای گذشته که منشا برخی انتقادات شد، گفت: «مدیر مسئول روزنامه آقای محمد جواد حق‌شناس چهره‌ای شناخته شده و پای‌بند به نظام است و سردبیر روزنامه نیز که آقای ابوالفضل شکوری هستند،‌ از روحانیون و مجتهدان معتقد به نظام و راه امام هستند که سابقه نمایندگی مجلس را نیز در کارنامه کاری خود دارند».

وی ادامه داد:‌ «وقتی نمایندگی مجلس یا داشتن پست‌هایی مثل معاونت وزیر یا استاندار، دارای انواع و اقسام فیلترهای نظارتی است، بدون تردید برچسب‌هایی از نوع لائیک بودن یا فتنه‌انگیزی به اعتمادملی نمی‌چسبد».

خباز در عین حال تصریح کرد: «همان‌گونه که آقای کروبی در یادداشت عذرخواهی خود تاکید کردند، اگر کسی خطایی کرد و اشتباهی داشت باید عذرخواهی کرد و بر این اساس عالی‌ترین مقام حزب که یک روحانی و مجتهد باسابقه روشن در نظام اسلامی است رسما از مردم و مخاطبان روزنامه طلب بخشش کرد».

این عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در ادامه گفت: «آقای کروبی از این جهت عذرخواهی کرد که فرهنگ عذرخواهی در کشور رواج یابد و مسئولان خود را معصوم و مصون از خطا و اشتباه ندانند».

وی افزود: «این اقدام بسیار به‌جای آقای کروبی در حالی است که در چهار سال گذشته، همین آقایان منتقد در مجلس هفتم و دولت نهم با اشتباهات خود تورم را به 20 درصد رسانده‌اند؛ اما حاضرنیستند به دلیل اشتباهات خود از مردم عذرخواهی کنند و مرتب فرافکنی کرده و بار خطاها را به دوش دیگران می‌اندازند».

نماینده منتخب مردم کاشمر در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی اضافه کرد: «ای کاش آقایان نشسته بر کرسی‌های مجلس هفتم که اشتباهات و خطاهایشان اتفاقات ناگواری را برای کشور به ارمغان آورده از جناب کروبی می‌آموختند و عذرخواهی می‌کردند».

وی ادامه داد: «اعضای شورای مرکزی اعتمادملی همگی از نیروهای جبهه رفته و از خانواده‌های معظم شهدا هستند که حداقل یک دوره و بیشتر نماینده مجلس شورای اسلامی بوده‌اند».

خباز در پایان گفت:‌ «به حال کسانی که تهمت همراهی با لائیک‌ها را به یار امام می‌زنند، تاسف می‌خورم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین