کد خبر: ۷۳۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
تبلیغات

توصیه‌هایی در مورد اکستنشن مو و عوارض آن!

هرآنچه که باید قبل از انجام اکستنشن مو بدانید: از جمله بهترین روش اکستنشن مو، عوارض اکستنشن مو و و فواید اکستنشن مو و مراقبت‌های لازم آن…. اینجا بخوانید.
توصیه‌هایی در مورد اکستنشن مو و عوارض آن!
آفتاب‌‌نیوز :

فرقی نمی‌کند که هوس موى بلند تا کمر کرده باشید یا موى موج دار، یا فقط برای یک بار در زندگی‌تان یک دم اسبی می‌خواهید. اکستنشن مو می‌تواند راه‌حلی فوری برای تمام مشکلات موى شما باشد. اما…؟! و این ”اما ” خودش یک موضوع بزرگ است، چون مهم است که بدانید واقعاً در ازاى پول خود چه اکستنشنى دریافت می‌کنید. و یا اکستنشن‌هاى مورد استفاده، مو‌های کثیف و آسیب دیده با چسب داغ نیستند. ما با کارشناسان اکستنشن مو تماس گرفتیم تا همه چیز‌هایی که باید قبل از شروع به کار بدانید، را براى شما بازگو کنیم.

عوارض اکستنشن مو چیست؟

در سالن زیبایی چه نوع اکستنشنی باید تهیه کنید؟

فواید اکستنشن مو: اگر کسی وجود داشته باشد که همه چیز را درباره اکستنشن مو بداند، خانم هنگامه رویین‌تن است؛ که یک مدرس زبان انگلیسی سابق بوده و الان یک مدیر آرایشگاه برجسته و صاحب بهترین آرایشگاه در پردیس تهران، بورگ (در گویش لری ابرو معنا می‌دهد) است.

خانم رویین‌تن که به خاطر اکستنشن‌های طبیعی با کیفیت فوق‌العاده بالا و همچنین موى سفارشى ساخته شده مشهور است، در اینجا راهنماى ماست که چگونه اکستنشن مو انجام دهیم. حانم هنگامه رویین‌تن توضیح می‌دهد که روش‌های زیادی برای قرار دادن مو‌های اضافی (اکستنشن) وجود دارد، اما بطور کلى سه روش اصلى داریم.

روش موقتی (هر روز اکستنشن بگذارید یا بردارید) بهترین روش اکستنشن مو

“روش‌های موقت شامل قطعات کلیپس‌ای و بافت است که در دسته هاى بزرگ به موهایتان اضافه می‌شود.”

نیمه دائمی (۶-۸ دوام دارد) بهترین روش اکستنشن مو

فواید اکستنشن مو: اکستنشن موی نیمه دائمی شامل قطعات نواری است که حدود ۶ تا ۸ هفته دوام می‌آورد. این روش کوچک‌تر از کلیپس‌ها هستند؛ و اکستنشن‌های نوارى نامرئی جدید، تقریباً به‌طور کامل قابل تشخیص نیستند مخصوصا اگر زیر مو نصب شوند و موى خودتان روى نوار قرار بگیرد.

عوارض اکستنشن مو چیست

دائمی (به طور مداوم، برای چندین ماه استفاده می‌شوند)

فواید اکستنشن مو: روش‌های دائمی رشته به رشته هستند به این معنی که بصورت دسته‌های کوچک به موى شما اضافه می‌شوند. به عنوان مثال می‌توان به حلقه‌های میکرو یا باند میکرو اشاره کرد.

بنظر شما عوارض اکستنشن مو چیست؟

چگونه بفهمم کدام نوع اکستنشن مو را باید دریافت کنم؟ -بهترین روش اکستنشن مو

هنگامه رویین تن می‌گوید: «روش‌های اکستنشن موقت برای استفاده کوتاه مدت عالی هستند؛ و معمولاً توسط کسانی استفاده می‌شوند که مو‌های خود را دوست دارند، اما فقط می‌خواهند ظاهر خود را برای آخر هفته یا برای یک قرار خاص بهتر کنند.

کلیپس‌های اکستنشن مو بسیار عالی هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را به راحتی بُرید و نصب کرد و در عرض چند دقیقه حالت داد؛ و سپس به همین راحتی برداشت.

روش‌های دائمی برای کسانی خوب است که از مو‌های خود ناامید هستند و احساس می‌کنند به مو‌های اضافی نیاز دارند تا حجم، طول یا هر دو را به صورت روزانه افزایش دهند.

روش حلقه میکرو محبوب‌ترین روش در دنیاست، زیرا یک روش چند بار مصرف است – مشتریان می‌توانند چندین بار مو‌ها را حالت داده و استفاده کنند. با این حال، اکستنشن موی نوار نامرئی برای کسانی که مو‌های نازکی دارند و می‌خواهند آن‌ها را به صورت نیمه دائمی حجیم کنند. گزینه‌ای عالی است.

بهترین روش جدید برای استفاده از اکستنشن مو چیست؟

به گفته هنگامه رویین‌تن مالک سالن زیبایی بورگ پردیس، قطعا امسال میبینیم که استفاده از اکستنشن برای پُر‌تر دیده شدن مو‌ها روز به روز بیشتر میشود.

«روند در حال حاضر این است که واقعاً طبیعی و ساده به نظر برسید. با استفاده از روش‌های غیرقابل شناسایی براى بیشتر دیده شدن سبک و استایل حقیقى خودتان. اگر مدل موى ” باب ” دارید، ممکن است بخواهید به خط رویش موهایتان کمى ضخامت اضافه کنید؛ و اگر مو‌های بلندی دارید ممکن است حجم و بلندى بیشتری بخواهید.

از اکستنشن موى مصنوعی استفاده کنم یا طبیعی؟

هنگامه رویین‌تن توصیه می‌کند: «همیشه بهترین انتخاب این است که ۱۰۰٪ مو‌های انسان را انتخاب کنید. زیرا سایر اکستنشن هاى مصنوعی جایگزین قانع کننده اى نیستند!» همچنین توصیه میکند بر روی بالاترین کیفیت اکستنشن سرمایه‌گذاری کنید. در بورگ، ما فقط با مو‌های واقعی کار می‌کنیم. اگرچه گران است، اما مو‌ها برای زمان بیشترى دوام خواهند داشت؛ بنابراین هزینه در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه است.

مو‌های مصنوعی معمولا به طور غیر طبیعی براق هستند و همچنین توسط گرما و حرارت به خوبى حالت نمیگیرند. وزنشان بسیار سبک‌تر از موی انسان است (به طرز شگفت آوری موى انسان سنگین است!) و بنابراین هرگز در یک جهت حالت نمیگیرند.

همچنین روش‌هایی که برای تطبیق دادن رنگ مو‌های مصنوعی با موى سرتان استفاده می‌شود. امکان تطابق رنگ‌های چند رنگی را ندارند. باید درنظر داشت همه مشتریان به ترکیبی از رنگ‌ها/سایه‌ها نیاز دارند تا اکستنشن، مطابقت رنگ واقعی داشته باشد.

عوارض اکستنشن مو: آیا اکستنشن به مو‌های شما آسیب می‌رساند؟

هنگامه رویین‌تن موسس سالن زیبایی بورگ پردیس توضیح می‌دهد: «این واقعاً به آموزش بستگی دارد، اگر آرایشگر شما به درستی آموزش دیده باشد. – صرف نظر از اینکه از چه روشی برای اکستنشن مو استفاده می‌کند. - هیچ آسیبی به موهاى شما وارد نمیشود.»

این سوال هنوز یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد اکستنشن مو است – در بورگ سالن ما افتخار داریم که برای هر آرایشگری که می‌خواهد در سالن ما شروع به کار کند آزمون ارزیابى ٢ روزه میگیریم که کاملاً اجباری است.

ما باید مطمئن شویم که همه آرایشگرانمان میتوانند خدمات سفارشی را برای مشتریان خود ارائه دهند. خدماتی که برای مو مناسب است و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند.

با صدور گواهینامه ما مطمئن هستیم که همه خدمات یکسانی را دریافت می‌کنند. مهم نیست که به کدام استایلیست در بورگ مراجعه می‌کنند. ما آرایشگران خود را تشویق می‌کنیم که قبل و بعد از کارعکس بگیرند تا واقعاً بتوانید تفاوت را ببینید که آسیبی وارد نشده است. هرآنچه که باید قبل از انجام اکستنشن مو بدانید.

چگونه از اکستنشن مو مراقبت کنیم؟

مراقبت از اکستنشن مو کار سختی نیست.

قوانین اصلی عبارتند از:

  • از چرب شدن ریشه‌ها خودداری کنید تا اتصالات اکستنشن لیز نخورند و نیفتند.
  • موى سر خود را وارونه یا دم اسبی نبندید، زیرا این کار باعث می‌شود که قسمت زیرین اتصال کشیده شود.
  • موى خود را نکشید. در غیر این صورت، شستن، خشک کردن و حالت دادن به اکستنشن مو تا زمانی که کیفیت خوبی داشته باشد، بسیار شبیه مو‌های طبیعی شماست و آسیبى نمی‌بیند.

چه زمانی باید اکستنشن مو را ریموو کرد؟

اکستنشن مو هرگز نباید بیش از ۴ ماه یا بعد از ۲ اینچ از رشد مجدد باقی بماند. براى برداشتن اکستنشن به سالن مراجعه کنید تا بطور حرفه اى برداشته شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین