کد خبر: ۷۳۹۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

جنتی: نباید در این مملکت کسی گرسنه بخوابد

آیت‌الله جنتی گفت: باید قدردان مردم باشیم و تا آنجا که می‌توانیم مشکلات اقتصادی را کم کنیم، نباید در این مملکت کسی پیدا شود که شب را گرسنه بخوابد.
جنتی: نباید در این مملکت کسی گرسنه بخوابد
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان طی سخنانی در جلسه این شورا با اشاره به تشکیل بسیج در ۵ آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) ضمن تبریک هفته بسیج گفت که خداوند را برای این نعمت الهی شاکریم.

به گزارش شورای نگهبان، وی ادامه داد: تشکیل بسیج از هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) بود که باید قدر این نعمت را بدانیم و تلاش کنیم این روحیه را در خودمان حفظ، تقویت و به جوانان منتقل کنیم.

دبیر شورای نگهبان درباره فعالیت‌های بسیج تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های نظامی، خدماتی و جهادی حضور موفقی دارد و متعلق به همه اقشار مردم است که باید همیشه محفوظ بماند.

جنتی افزود: خوشحالیم که بچه‌های انقلابی روحیه بسیجی دارند و هر جا اتفاقی مثل سیل و زلزله رخ دهد، در صحنه حضور دارند و به کمک مردم می‌آیند و این روحیه بسیجی است که همه را در صحنه حاضر می‌کند.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی یک روحیه اسلامی و انقلابی است که باید در همه عرصه‌ها و دستگاه‌ها همچون دولت، مجلس، قوه قضائیه، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مدارس حاکم شود، گفت: دانشجوی ما باید با روحیه بسیجی وارد میدان مسئولیت شود.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره و با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی حاکم باشد همه مشکلات حل می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به کار گیرند.

وی افزود: این مردم که همه چیزشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند و در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب حاضر بوده‌اند، باید مشکلاتشان برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: باید قدردان مردم باشیم و تا آنجا که می‌توانیم مشکلات اقتصادی را کم کنیم، نباید در این مملکت کسی پیدا شود که شب را گرسنه بخوابد.

جنتی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله خداوند کمک کند تا با تاسی از امیرالمومنین علی (ع) به مردم، اسلام و انقلاب خدمت کنیم و خداوند این مملکت را حفظ و مسئولین را توفیق خدمات صادقانه عطا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
1
1
خدا شما را طول عمر بده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین