کد خبر: ۷۳۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۴
در اولین زادروز پس از مرگ

تجدید چاپ کتاب‌های قیصر امین‌پور برای نمایشگاه کتاب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دوم اردیبهشت‌ماه زادروز قیصر امین‌پور است.
 
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌ی آفتاب، به نقل از ایسنا، سه عنوان از كتاب‌های این شاعر در حال تجدید چاپ‌اند كه احتمالا به نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران می‌رسند.

«آیینه‌های ناگهان» چاپ اول/‌٧٥، «بی‌بال پریدن» چاپ اول/‌٧٠ و «به قول پرستو» چاپ اول ناشر/‌٨٦ به‌ترتیب از سوی نشر افق برای نوبت‌های دوازدهم، دهم و چهارم در حال انتشارند.
 
از مجموعه‌های «دستور زبان عشق»، «شعر و كودكی»، «گزینه‌ی اشعار» و «گل‌ها همه آفتابگردانند»، نیز كه در روزهای پایانی سال گذشته توسط انتشارات مروارید به ترتیب برای چاپ‌های ششم، دوم، دوازدهم و نهم منتشر شده بودند، «دستور زبان عشق» در مرحله‌ی انتشار برای چاپ هفتم است.
 
قیصر امین‌پور ـ شاعر و استاد دانشگاه ـ متولد دوم اردیبهشت‌ماه سال ‌١٣٣٨ در گتوند خوزستان بود، كه روز سه‌شنبه هشتم آبان‌ماه سال گذشته در سن ‌٤٨سالگی پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری بر اثر ایست قلبی درگذشت.

«توفان در پرانتز» (نثر ادبی) و «منظومه‌ی ظهر روز دهم» (برای نوجوانان) (‌١٣٦٥)، «مثل چشمه، مثل رود» (برای نوجوانان) (‌١٣٦٨)، «گفت‌وگوهای بی‌گفت‌وگو» (‌١٣٧٠) و «سنت و نوآوری در شعر معاصر» (‌١٣٨٣) از دیگر آثار او هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین