کد خبر: ۷۳۹۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
تبلیغات

خرید بیمه شخص ثالث سمند در کمتر از سه دقیقه

اگر اعتبار بیمه شخص ثالث خودروی سمند شما در حال اتمام است و به دنبال روش سریع و آسان برای به روزرسانی هستید، می‌توانید از bimeh.com سامانه فروش انواع بیمه‌نامه استفاده کنید. بیمه دات کام یک سامانه برای خرید، مقایسه و مشاوره آنلاین برای خرید انواع مختلف بیمه است و خدماتی را در حوزه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور سیکلت و ... عرضه می‌کند.
خرید بیمه شخص ثالث سمند در کمتر از سه دقیقه
آفتاب‌‌نیوز :

۲ کشته و ۱ زخمی، ۴ فوتی، ۶ مجروحی از آمار‌هایی است که در تمامی تصادفات بین سمند با دیگر خودرو‌ها می‌توان به راحتی مشاهده کرد. برخلاف تصوری که خیلی‌ها فکر می‌کنند، سمند بدنه بسیار محکمی دارد، اصلاً چنین چیزی نیست. متأسفانه بیش از ۵۰% خودرو از بین رفت. حالا اگر این تست در واقعیت بود (که البته باید گفت پار‌ها اتفاق افتاده) یا به جای مانع خودروی دیگری بود، چه اتفاقی می‌افتد. فرقی ندارد که سمند مقصر باشد یا خیر، در هر دو حالت باید خسارت حداقل سرنشینان خودرو جبران شود. به ویژه اینکه خودروی سمند یکی از خودرو‌های پرکاربرد و البته مسافرکش در جاده‌ها هم است.

جبران خسارت‌های وارد شده به شخص ثالث اهمیت زیادی دارد. در اینجا بیمه شخص ثالث سمند اهمیت خود را نشان می‌دهد. با زیاد شدن چشمگیر وسایل نقلیه در جاد‌ه‌های کشور و در اثر افزایش آمار مرگ و صدمات جانی به خاطر تصادفات جاده‌ای، داشتن بیمه شخص ثالث بیشتر از هر زمانی لازم است. جباری بودن داشتن بیمه شخص ثالث به این دلیل است که افراد زیادی هنگام تصادف ملزم به پرداخت هزینه‌های سنگین می‌شوند و در مواقع بسیاری توان پرداخت هزینه خسارت را ندارند؛ بنابراین داشتن بیمه شخص ثالث سمند بسیار ضروری است. با داشتن بیمه شخص ثالث سمند، نگرانی مالک سمند از خسارت وارد شده به خودروی روبرو کمتر خواهد بود؛ به ویژه اینکه اگر مقصر هم باشد و علاوه بر آسیب به راننده و خودروی او، به سرنشینان خودروی خودش هم آسیب جدی وارد شود. به علاوه باید به یاد داشت که کد یکتای بیمه ثالث، براساس توافقات موسسات بیمه با بیمه مرکزی به منظور آسان کردن پروسه استعلام و کاهش اشتباهات شرکت‌ها در زمان صدور بیمه‌نامه ایجاد شده است. کد یکتا، آسان‌ترین راه برای دست یافتن به مشخصات بیمه‌نامه و اطمینان از اصالت آن خواهد بود. در این مطلب به شرح و توضیح بیمه شخص ثالث سمند پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

بیمه شخص ثالث سمند چیست؟

بیمه شخص ثالث سمند بیمه‌نامه‌ای است که خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به شخص ثالث و همچنین خسارت جانی وارد شده به راننده مقصر را پوشش می‌دهد. سمند از خودرو‌های با شتاب بالاست که احتمال تصادف با آن زیاد است. مالک خودروی سمند با داشتن بیمه شخص ثالث و پرداخت به موقع حق بیمه، می‌تواند خسارت مالی و جانی را جبران کند.

پوشش‌های بیمه شخص ثالث سمند چیست؟

بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می‌دهد و بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت‌های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است.

خسارت مالی: خسارت‌هایی که به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث. چنین خسارت هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می‌گردد.

خرید بیمه شخص ثالث سمند در کمتر از سه دقیقه

جبران خسارت مالی خودروی شخص ثالث با بیمه سمند

خسارت بدنی: خسارت‌های جانی اشخاص ثالث که شامل فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه با موضوع بیمه باشد. خسارت بدنی پرداختی یا همان دیه یا ارش (دیه‌ای که مقدار آن در شرع مقدس مشخص نشده است) به نوع صدمه بدنی مانند شکستگی، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم ـ دیه فوت و هزینه معالجه اشخاص ثالث در اثر حوادث تحت پوشش بیمه شخص ثالث بستگی دارد.

در تمامی این خسارت‌ها، بیمه‌گر متعهد می‌شود تا بر اساس شرایط بیمه‌نامه و تا سقف معینی، مبلغ خسارت‌های وارد شده را جبران کند. ما به همه رانندگان خرید بیمه شخص ثالث را فارغ از نوع اتومبیلشان پیشنهاد میکنیم. زیرا این بیمه خودرو اجبار قانونی دارد و در جبران خسارات مالی و جانی تصادفات بسیار مفید واقع می‌شود.

استثنائات بیمه شخص ثالث سمند

در بیمه شخص ثالث سمند، خسارت‌های زیر تحت پوشش قرار نمی‌گیرند:
• خسارت‌هایی که به خودرو راننده مقصر وارد می‌شوند.
• خسارت‌هایی که به قطعات خودروی راننده مقصر وارد می‌شوند.
• خسارت‌هایی که ناشی از انفجار هسته‌ای هستند.
• خسارت‌هایی که در خارج از کشور برای خودرو روی می‌دهد. (آن‌هایی که قصد سفر با خودرو به خارج از کشور را دارند، باید بیمه‌نامه مخصوص آن را خریداری کنند.)
• خسارت‌هایی که ناشی از محکومیت جزایی و پرداخت جرائم هستند.

قیمت و حق بیمه شخص ثالث سمند

بیمه مرکزی نرخ پایه بیمه شخص ثالث را برای تمامی خودرو هر سال اعلام می‌کند. این نرخ پایه بر اساس میزان دیه در ماه حرام و تعداد سیلندر خودرو است. نرخ دیه اعلام شده در سال ۱۴۰۰ در ماه حرام و غیرحرام برابر با ۶۴۰ و ۴۸۰ میلیون تومان است. مؤلفه‌هایی وجود دارند که بر افزایش و تغییر قیمت بیمه شخص ثالث سمند تأثیرگذار خواهد بود. این عوامل شامل موارد زیر است:

• خودروی سمند از جمله اتومبیل‌هایی هستند که دارای کاربری‌های متفاوت از جمله شخصی، تاکسی، دولتی و انتظامی است. با توجه به اینکه آمار تصادف در چنین کاربری‌هایی زیاد است، بیمه‌گزار باید حق بیمه بیشتری را بپردازد. خودروی سمند از جمله خودرو‌هایی است که دارای طراحی مخصوص تاکسی در تولید است.

• تعداد سیلندر خودروی سمند عامل دیگری است که روی قیمت بیمه شخص ثالث سمند تأثیرگذار خواهد بود.

خرید بیمه شخص ثالث سمند در کمتر از سه دقیقه

تعداد سیلندر نقش اساسی در تعیین نرخ بیمه شخص ثالث سمند دارد.

میزان تعهد مالی: بیمه مرکزی حداقل و حداکثر پوشش مالی بیمه شخص ثالث را در سال ۱۴۰۰ به ترتیب ۱۶ و ۳۲۰ میلیون مشخص کرده است. در صورت تمایل بیمه‌گزار به برخورداری از پوشش مالی بیشتر، می‌تواند با پرداخت حق بیمه بیشتر از این پوشش بهره‌مند شود.

• جریمه دیرکرد: اگر بیمه‌نامه در موعد مقرر خود تمدید نشود، مشمول جریمه دیرکرد خواهد شد. این جریمه به صورت روزشمار محاسبه شده و بر حق بیمه نهایی بیمه ثالث افزوده می‌شود.

شما می‌توانید برای استعلام، تمدید و خرید بیمه شخص ثالث سمند خود به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://bimeh.com/thirdparty/samand

استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث سمند از بیمه دات کام

خرید بیمه شخص ثالث سمند اهمیت زیادی دارد. سمند در حال حاضر از خودرو‌های پرکاربرد است؛ آمار بالای تصادف حداقل می‌تواند گویای این مطلب باشد که این مدل خودرو در حال حاضر بیشتر از همه استفاده می‌شود.

خرید بیمه شخص ثالث سمند در کمتر از سه دقیقه

خرید آنلاین بیمه شخص ثالث سمند از بیمه دات کام

اگر اعتبار بیمه شخص ثالث خودروی سمند شما در حال اتمام است و به دنبال روش سریع و آسان برای به روزرسانی هستید، می‌توانید از bimeh.com سامانه فروش انواع بیمه‌نامه استفاده کنید. بیمه دات کام یک سامانه برای خرید، مقایسه و مشاوره آنلاین برای خرید انواع مختلف بیمه است و خدماتی را در حوزه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور سیکلت و ... عرضه می‌کند.

در بیمه دات کام می‌توانید به راحتی و تنها با چند کلیک بیمه شخص ثالث مورد نظر خود را بخرید.

سایت: www.bimeh.com

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین