کد خبر: ۷۳۹۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

کنایه وزیر ورزش به پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان به صحبت‌های گلایه آمیز سرمربی پرسپولیس درباره بلاتکلیفی این باشگاه واکنش نشان داد.
کنایه وزیر ورزش به پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

حمید سجادی درباره گلایه گل محمدی نسبت به اینکه چرا تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس مشخص نمی‌شود؟ گفت: بهتر است دوستان مسائل را با یکدیگر اشتباه نگیرند، مسائل فنی مربوط به سرمربی است و مسائل مدیریتی مربوط به ما می‌شود که خدا را شکر تعامل و تفاهم بسیار خوبی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

وی افزود: از همکارانم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواسته ام که خودشان تصمیم بگیرند که آیا صدری به عنوان مدیرعامل در این باشگاه ادامه کار بدهد یا خیر و حتی اگر می‌خواهند نفر دیگری را خارج از هیات مدیره به عنوان مدیرعامل معرفی کنند نیز با تصمیم آنهاست.

سجادی ادامه داد: جلسه خیلی خوبی دو روز پیش با مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داشتیم و آقای صدری همه تلاشش را انجام می‌دهد و بنده به عنوان وزیر هر تصمیمی را که در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گرفته شود، حمایت و پیشنهاد می‌کنم که کادر فنی پرسپولیس تمرکزش روی نتایج تیم باشد و مسائل مدیریتی را به اعضای هیات مدیره بسپارد تا ان شاءالله هواداران پرسپولیس و حتی استقلال با نتایج تیمشان خوشحال شوند.

وی در پایان صحبت هایش و بحث تبلیغات محیطی برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: در این مورد جلسات خوبی شکل گرفته است و هم باشگاه استقلال و هم باشگاه پرسپولیس راهکار‌های خوبی پیدا کرده اند و ما نیز وظفه حمایت داریم.

گلایه وزیر بهداشت از هواداران فوتبال

وزیر ورزش و جوانان همچنین از گلایه وزیر بهداشت نسبت به رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در بازی استقلال خبر داد. دکتر عین الهی وزیر بهداشت نسبت به رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی در بازی استقلال و نساجی گلایه کرد و باید از هواداران فوتبال و به ویژه پرسپولیسی ها که فردا برای تماشای بازی تیمشان مقابل نفت آبادان به ورزشگاه می روند درخواست کنم که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند تا خدای نکرده مشکلی برای کسی رخ ندهد. باید بتوانیم مجوز حضور تماشاگران برای همه تیم ها را در بازی های آینده از ستاد ملی کرونا بگیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین