کد خبر: ۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۵

ایران، میزبان جام‌جهانی فوتبال هنرمندان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باشگاه ستارگان هنرآسيا میزبانی اولين جام‌جهانی فوتبال هنرمندان را در ایران بر‌عهده خواهد‌داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش ‌آفتاب، حسین فراهانی مدیر‌عامل باشگاه ستارگان هنرآسیا با بیان خبرفوق اظهار‌داشت: «تصمیم‌داریم قبل از برگزاری جام‌جهانی 2010 در آفریقا، مسابقات جام‌جهانی فوتبال هنرمندان را درایران برگزار‌کنیم».

وی درادامه افزود: «درحال حاضر به دنبال رایزنی‌های لازم‌ هستیم و قرار‌است این مسابقات را به صورت چرخشی و براي اولين بارقبل از مسابقات جام‌جهانی فوتبال برگزار‌کنیم».

فراهانی همچنین تصریح‌کرد: «اين مسابقات را به همراه اولين مسابقات جام طلای داخل كشور برگزارخواهیم‌کرد و با توجه به اين كه تقويم برگزاری اين مسابقات به ثبت رسيده قطعا برگزار خواهد‌شد».

وی ادامه داد: «پيش‌بينيی مي‌كنيم مسابقات جام‌جهاني طلای هنرمندان به لحاظ اقتصادی، ورزشی و سياسی بازتاب قابل توجهی در دنيا برای کشورمان به همراه‌ داشته‌باشد».

فراهانی درخصوص برنامه‌های باشگاه ستارگان هنرآسیا در سال 87 نیزخاطر نشان‌کرد: «درتقویم سال جدید باشگاه 41 مسابقه برنامه‌ریزی شده که مسابقات چها‌رجانبه دبی، تايلند، مالزی و چين مهمترین برنامه‌های خارجی باشگاه خواهد‌بود».

وی در‌خاتمه متذکر‌شد: «متاسفانه باشگاه هنرمندان آسیا در حال حاضر اسپانسری ندارد و مجبوریم مخارج این تیم را خودمان پرداخت کنیم که این وضعیت آینده این باشگاه را با خطر مواجه می‌کند».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین