کد خبر: ۷۳۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

فیلم| پرواز خودرو پس از عبور از چراغ قرمز

راننده خودرویی که اقدام به عبور از چراغ قرمز کرده بود، یک تصادف در چهارراه رقم زد.
فیلم| پرواز خودرو پس از عبور از چراغ قرمز
آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی که به تازگی منتشر است، وقوع یک تصادف در یکی از چهارراه‌های آمریکا را به تصویر می‌کشد. پس از آنکه راننده خودرو اقدام به عبور از چراغ قرمز چهارراه کرد به خودرو‌های دیگر برخورد کرد. این اتفاق در شهر ایندیاناپلیس واقع در ایالت ایندیانا آمریکا رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین داش کم یکی از خودرو‌ها تهیه شده، چگونگی وقوع‌ این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این خودرو پس از عبور از چراغ قرمز به یکی از خودرو‌ها برخورد کرده و سپس روی یک خودروی شاسی بلند فرود می‌آید. این ویدئو اولین بار در یک کانال یوتیوب منتشر شد.

در شرح این ویدئو آمده است: "خودروی عبور کننده از چراغ قرمز به هوا پرتاب شد. من و همسرم در خودرو در پشت چراغ قرمز حضور داشتیم. حدود ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر یک راننده از چراغ قرمز عبور و به بقیه خودرو‌ها برخورد کرد. این خودرو سپس روی سقف یک خودروی شاسی بلند که کنار من متوقف شده بود فرود آمد. جمعا شش خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند. هیچ فردی در این حادثه آسیب ندید."

در ویدئوی منتشر شده، یک عابر پیاده نیز با دیدن این صحنه و پرواز خودرو به هوا فرار می‌کند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۵ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام راننده متخلف در عبور از چراغ قرمز را مورد انتقاد قرار دادند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "قرار گرفتن رانندگان کم حوصله در پشت فرمان خودرو که طاقت چند ثانیه توقف در پشت چراغ قرمز را ندارند منجر به بروز چنین حوادثی می‌شود. حوادثی که ممکن است به راحتی به مرگ عده‌ای بیگناه منجر شود."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین