کد خبر: ۷۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

فیلم| گل دزدی راننده خودروی لاکچری از خیابان

راننده خودروی لاکچری پس از پیاده شدن از خودروی خود در وسط خیابان اقدام به دزدیدن گل‌های پیاده رو کرد.
فیلم| گل دزدی راننده خودروی لاکچری از خیابان
آفتاب‌‌نیوز :

ویدئویی که یک راننده سوار بر خودروی لاکچری را در حال دزدیدن گل در خیابان نشان می‌دهد، موجب بهت و حیرت کاربران در فضای مجازی شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این راننده خودروی شاسی بلند به همراه سرنشین خودرو در وسط خیابان از ماشین پیاده شده و تعدادی از گل‌های کاشته شده در داخل پیاده رو خیابان را می‌دزدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این اتفاق در اواخر نیمه شب در یکی از خیابان‌های هند رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده تمام این رویداد را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو راننده و سرنشین خودرو پس از متوقف کردن شاسی بلند در خیابان از آن پیاده شده و مسافتی را در عقب خودرو پیاده طی می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که آنها به سمت خودرو برمی‌گردند یکی از این دو، اقدام به کَندن گل‌های کاشته شده در پیاده رو خیابان می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد این زن تعدادی گل را از داخل خاک بیرون کشیده و سپس به سمت خودروی خود حرکت می‌کند.

این ویدئو اولین بار در اینستاگرام منتشر شد و تاکنون بیش از ۶۲ هزار و ۵۰۰ بیننده داشته است. انتشار‌ این ویدئو با بازخورد کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران هم نظر بودند که این دو زن سزاوار سوار شدن چنین خودرویی نیستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "حتی گل‌ها و گیاهان کاشته شده توسط حکومت نیز در امان نیستند."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین