کد خبر: ۷۳۹۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

حاشیه‌های جمعه سیاه در اصفهان

حراج "جمعه سیاه " (بلک فرایدی) در مرکز خرید بزرگ اصفهان به ایجاد ترافیک سنگین در ورودی جنوب این کلانشهر، جاده بهارستان به سمت سپاهان‌شهر، اتوبان شهید دستجردی و بسته شدن این مسیرها منجر شد.
حاشیه‌های جمعه سیاه در اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

"جمعه سیاه" یا بلک فرایدی (Black Friday) مصادف با آخرین جمعه ماه نوامبر (پنجم آذر) است که در این روز بسیاری از فروشگاه‌ها در برخی کشورها، حراج های بزرگی برای فروش کالاهای خود در نظر می‌گیرند.

حراج جمعه سیاه در جمعه پنجم آذر در مرکز خرید " قلب شهر" (سیتی سنتر) اصفهان و شدت تبلیغات برای فروش فوق العاده تعدادی از فروشگاه های این مرکز در شبکه های اجتماعی باعث شد تا تعداد زیادی از مردم، امروز جمعه برای خرید به این مرکز مراجعه کنند و همین امر به ایجاد ترافیک سنگین بویژه در ساعت های عصر و شب در مبادی ورودی سیتی سنتر، سپاهان شهر و همچنین اتوبان شهید دستجردی و جاده بهارستان به سمت پل راه آهن و سپاهان شهر منجر شد.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان در باره این ترافیک سنگین گفت: از عصر امروز بدلیل مراجعه بسیار زیاد مردم و خریداران به مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان برای شرکت در حراج هایی که در این روز در نظر گرفته شده بود، با حجم انبوه خودروها مواجه شدیم.

سرهنگ علی مولوی افزود: مراجعه این تعداد خریدار همراه با خودروهای خود به سیتی سنتر باعث شد تا پارکینگ های این مرکز خرید و حتی پارکینگ های کمکی آن بسرعت پُر و تکمیل شود به همین دلیل سایر خودروها در مکان هایی دیگر خودروها پارک کردند که همین امر به ایجاد ترافیک سنگین در مبادی جنوب کلانشهر اصفهان بویژه از سمت پل راه آهن به سیتی سنتر و سپاهان شهر شد.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور در مکان استقرار یافتند و به کنترل وضعیت موجود پرداختند، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر وضعیت تردد در این منطقه بهبود یافته است.

مولوی در باره دلیل ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر در موارد دیگر تصریح کرد: این موضوع بارها به مسوولان اعلام شده است.

وی درباره خروجی های سپاهان شهر و محدود شدن آنها به یک مسیر گفت: این موضوع بدلیل اجرای طرح قطار شهری اصفهان - بهارستان پدید آمده و امید است هرچه زودتر برطرف شود.

اتوبان شهید دستجردی در جنوب اصفهان به سمت سیتی سنتر و سپاهان شهر، در موارد بسیار دیگر مانند تصادف خودروهای سبک و سنگین بدلیل پیش بینی نشدن مسیر جایگزین با ترافیک سنگین و راهبندان مواجه بوده که به تلف شدن وقت مردم و نارضایتی آنها منجر شده است.

سپاهان شهر دارای ۲ خروجی از سمت بلوارهای "شاهد" و "غدیر" است اما در چند ماه اخیر بدلیل اجرای طرح قطار شهری اصفهان - بهارستان، خروجی شاهد مسدود شده است.

به همین دلیل، اهالی این منطقه ناچار به تردد از سمت تنها خروجی موجود هستند که در مواردی که اتفاق هایی مانند امروز یعنی حراج جمعه سیاه یا راهبندان در اتوبان شهید دستجردی یا صف طویل خودروها در ورودی سیتی سنتر می افتد، به ترافیک سنگین در این خروجی منجر می شود.

سپاهان شهر در جنوب کلانشهر اصفهان و در جوار سیتی سنتر واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین