کد خبر: ۷۳۹۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
تبلیغات

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید آجیل و خشکبار کدام است؟

معمولا بیشتر انواع خشکبار بافت گوشتی داشته و نحوه نگهداریشان با انواع دانه‌های آجیل کمی متفاوت است. برای اینکه خشکبار تازه بماند بهتر است آن را در محیط خنک نگهداری کنید. دقت کنید که هرچه رطوبت محیط کمتر باشد، زمان ماندگاری آن طولانی‌تر خواهد شد (رطوبت باعث می‌شود بافت این محصول زبر و خشک شود.)
بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید آجیل و خشکبار کدام است؟
آفتاب‌‌نیوز :

از قدیم مصرف انواع خشکبار در بین ما ایرانیان بسیار رایج بوده است. شب‌های عید و شب چله و بسیاری از دورهمی‌ها با وجود این محصول رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. از طرفی با خرید خشکبار و مصرف آن‌ها می‌توانیم بخش بسیار زیادی از نیاز بدنمان به انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی را تأمین کنیم. متأسفانه این روز‌ها قیمت خشکبار دچار نوساناتی شده است، در همین راستا رزسا سعی دارد بهترین و با کیفیت‌ترین انواع این محصول را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه نماید.

خرید خشکبار

منبع انرژی و کالری برای کار روزانه
قابلیت نگهداری برای مدت طولانی
جایگزین خشکبار مناسب برای تنقلات ناسالم
منبع مناسب برای تامین مواد مورد نیاز بدن
گزینه‌ای مناسب برای پذیرایی از مهمانان
حمل راحت این محصول به محل کار و مدرسه
سرشار از کالری و مناسب برای افرادی که رژیم لاغری دارند
جایگزین مناسب برای میوه‌های خارج از فصل
قابلیت استفاده و خوردن آسان
میان وعده‌ای مناسب برای طول روز
جایگزین مناسب گوشت برای افراد گیاهخوار و…
علت خرید خشکبار چیست؟
کاهش کلسترول بد خون و مناسب برای سلامتی قلب
منبع غنی پروتئین، آنتی اکسیدان و املاح معدنی
ضد سرطان
تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
سرشار از فسفر
تقویت کننده استخوان‌ها و دندان‌ها
تنظیم کننده تعادل در ماهیچه‌ها و اعصاب
مناسب برای سلامت پوست
تنظیم کننده هورمون‌های بدن و…

نحوه نگهداری پس از خرید خشکبار

معمولا بیشتر انواع خشکبار بافت گوشتی داشته و نحوه نگهداریشان با انواع دانه‌های آجیل کمی متفاوت است. برای اینکه خشکبار تازه بماند بهتر است آن را در محیط خنک نگهداری کنید. دقت کنید که هرچه رطوبت محیط کمتر باشد، زمان ماندگاری آن طولانی‌تر خواهد شد (رطوبت باعث می‌شود بافت این محصول زبر و خشک شود.) فریزر یا بالکن برای نگهداری این خوراکی‌ها مناسب نیستند؛ چرا که سرمای شدید یا گرمای زیاد حاصل از نور خورشید، روی طعم و مزه آن تاثیر گذار است. پس از خرید خشکبار (https://rozesashop.com/dried-food/)، برای از بین بردن آلودگی‌های احتمالی و راحتی خیال خودتان، آن را به آرامی و با آب ولرم بشویید. سپس به طور کامل آن را آبکشی کرده و در یخچال نگهداری نمایید. برخی از انواع این محصول مانند آلو، آلوچه، انجیر و… بهتر است در یخچال و در فضایی باز بمانند، زیرا این خوراکی‌ها بو یا رطوبت یخچال را به خود جذب نکرده و بافت نرم خود را حفظ خواهد کرد.

خرید خشکبار به صورت آنلاین

وجود انواع خشکبار درجه یک و مرغوب در هر خانه‌ای لازم است. اما برای خرید آن معیار‌هایی را مد نظر داشته باشید. اولین نکته‌ای که هنگام خرید خشکبار باید مدنظر داشت، توجه به اسم و رسم فروشگاهی است که قصد خرید از آن را دارید. فروشگاه اینترنتی رزسا (https://rozesashop.com/) به منظور حفظ رضایت مشتری، بهترین محصول را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از طرف دیگر انبار فروشگاه رزسا به صورت روزانه شارژ شده و هیچ محصولی کهنه یا مانده نخواهد شد. جهت اطلاع از قیمت خشکبار به فروشگاه ما سر بزنید.

خرید آجیل

خرید آجیل مرغوب و درجه یک، برای ایام سال به خصوص عید نوروز به تنهایی یک پروژه بزرگ به حساب می‌آید، چرا که خرید آجیل به هزینه زیادی احتیاج دارد. آجیل فروشی نه تنها در ایام عید بلکه در تمام طول سال یک میان وعده عالی و سرشار از مواد معدنی مخصوصا برای کودکان است. آجیل تنوع بسیار بالایی دارد. قیمت آجیل تا حد زیادی بستگی به کیفیت و مرغوبیت آن دارد و از این لحاظ در درجات مختلفی قرار می‌گیرد. در ادامه قصد داریم با ویژگی‌های آجیل با کیفیت رزسا آشنا شویم. از بهترین راه‌ها برای تشخیص و خرید آجیل مرغوب، خوردن آن است. قبل از خرید آجیل حتما آن را بچشید. البته متاسفانه در برخی از آجیل‌ها اندکی خرابی وجود دارد، بنابراین چشیدن آجیل به تنهایی روش مطمئنی نیست. در مورد آجیل “مشت نمونه خروار نیست”! به طور کلی اگر آجیل طعم تندی داشت، و یا خیلی ترش و شور بود، اصلا گزینه خوبی برای خرید نیست. آجیل‌هایی با این مشخصات کهنه هستند و برخی از سود جویان با آبلیمو و یا سایر ادویه‌جات، ماندگی و طعم بیات آن را پنهان می‌کنند. یکی از مشخصات آجیل تازه، ترد بودن آن است.

هنگام خرید آجیل دقیق نگاه کنید!

یکی از دانه‌ها را از وسط نصف کنید، وجود هر گونه حفره، لکه قهوه‌ای یا سیاه رنگ و یا کپک زدگی نشانه ناسالم و کهنه بودن آجیل است. اگر در آجیل بقایای حشرات مرده و یا زنده دیدید، مطمئن باشید که کهنه و فاسد است. اگر روی دانه‌های آجیل، حفره‌ای مشاهده کردید، علامت آفت زدگی است. در داخل این حفره‌ها، حشرات به صورت کرم و به اندازه یک دانه برنج وجود دارد. گاهی برای جلوه دار کردن و یا پوشاندن کهنگی آجیل، به آن‌ها رنگ غیر طبیعی می‌زنند. یک راهکار بسیار ساده برای تشخیص این موضوع این است که مقداری از آجیل را برای چند دقیقه در مشت خود قرار دهید. اگر دست شما رنگ گرفت، از خرید آجیل صرف نظر کنید. راه دیگر استفاده از دستمال مرطوب و کشیدن آن روی آجیل است. اگر دستمال رنگی شد، آجیل مرغوب نیست. به عنوان مثال پسته‌ها باید تقریبا یک اندازه، یک شکل و همرنگ باشند. این آجیل به اصطلاح قاطی ندارد و یکدست است که این نکته در تمام آجیل‌های رزسا قابل مشاهده است. مخلوط کردن چند مدل دانه از درجات مختلف بر روی کیفیت محصول اثر گذاشته و قیمت آجیل را تغییر می‌دهد. بوی نا، ترشیدگی و رطوبت به خودی خود هشدار می‌دهد که آجیل کهنه است. از نظر ما مهم‌ترین فاکتور برای شناخت این محصول گران قیمت، “مزه، طعم و شادابی آن” است. شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر، اعتقادی به آجیل‌های بسته بندی نداشته باشید و همچنان به شیوه سنتی خرید آجیل فله وفادار باشید. یکی از دلایل این امر، قیمت بیشتر آجیل‌های بسته بندی است. تلاش ما در فروشگاه رزسا بر آن بوده که این محصول را با بسته بندی شکیل و زیبا و با قیمت رقابتی و مناسب به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. علاوه بر این شرایط و محیطی که آجیل در آن نگهداری می‌شود، بر روی کیفیت آجیل تأثیر به سزایی دارد. رطوبت، نم و گرما باعث ایجاد قارچ‌هایی در آجیل مخلوط می‌شود که برای سلامتی بسیار مضر است. فروشگاه ما این محصول را در شرایط و دمای مناسبی نگهداری می‌کند تا به مرحله بسته بندی برسد.

خرید آنلاین آجیل از فروشگاه اینترنتی رزسا

خرید آجیل (https://rozesashop.com/nuts/) نیاز به دقت زیادی دارد، زیرا تازگی و مرغوبیت در رابطه با کیفیت آجیل حرف اول را می‌زند. انواع دانه‌های مرغوب آجیل در فروشگاه اینترنتی رزسا موجود است. با خرید اینترنتی آجیل در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید و با چند کلیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تازه‌ترین آجیل را درب منزل تحویل بگیرید. از آنجا که رضایت مشتری برای ما حرف اول را می‌زند، اگر به هر دلیلی محصول ما باب میل شما نبود، کافی است تنها با یک تلفن به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا در اولین فرصت اقدامات مربوط به مرجوع هزینه انجام شود. جهت سفارش و اطلاع از قیمت آجیل به فروشگاه اینترنتی رزسا مراجعه کنید.

منبع: https://rozesashop.com/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین