کد خبر: ۷۳۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۶
شجاع‌پوریان در گفتگو با آفتاب مطرح کرد:

نامه احمدی‌نژاد پاداش حمایت حدادعادل از دولت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شجاع‌پوریان گفت:«حداد عادل حمایت‌های بسیاری از دولت کرد و انتظار این بود که در پایان دوره رئیس جمهور از وی تقدیر کند اما اکنون شاهد هستیم که احمدی‌نژاد با این نامه‌ها پاداش حمایت‌های حداد عادل را می‌دهد».

ولی‌ا... شجاع‌پوریان نماینده بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در ارزیابی نامه انتقادی احمدی نژاد به حداد عادل گفت: «با توجه به هم‌سویی که میان مجلس و دولت بوده و همراهی و حمایت‌های بی‌نظیری که مجلس از دولت کرده است به نظر می‌آمد که احمدی‌نژاد باید از مجلس بسیار سپاسگذار باشد».

وی افزود:‌ «حداد عادل به طرز چشمگیری از دولت نهم حمایت می‌کرد و رفتار مجلس هفتم در سال پایانی دولت خاتمی و در 5/2 سال دولت احمدی نژاد کاملا متفاوت بوده است». 

عضو فراکسیون اقلیت تصریح کرد:‌ «دولتگرایی افراطی مجلس هفتم باعث شده بود تا اصولگرایان هم مخالف این نوع حمایت باشند و شاهد بودیم که فراکسیون اصولگرایان به دو دسته تقسیم شد».

وی ادامه داد: «انتظار می‌رفت که احمدی‌نژاد بیشترین قدرشناسی را از مجلس هفتم داشته باشد زیرا دولت هر کاری را که می‌خواست در مجلس انجام ‌داد».

شجاع پوریان اظهار داشت: «عملکرد ضعیف مجلس هفتم در افکار عمومی هم به اثبات رسیده است زیرا دو سوم نمایندگان مجلس هفتم وارد مجلس هشتم شدند و این نشان می‌دهد که مردم هم راضی به ضعف مجلس نیستند».

وی افزود‌:‌ «جای تعجب و شگفتی دارد که چرا احمدی‌نژاد با این همه حمایت مجلس دست به این نامه نگاری‌ها می‌زند».

نماینده بهبهان گفت: «دولت نهم با یک ناکامی‌های جدی مواجه شده است و در زمینه اقتصادی هم دچار آشفتگی شده است و این ناکامی‌ها موجب شده است که افکار عمومی به دولت نهم بدبین شوند».

وی اضافه کرد:‌ «دولت به دنبال فرافکنی، مقصر و شریک جرم در ناکامی‌هایش است و این نوع نامه‌نگاری‌ها هم نوعی فرار به جلو است».

شجاع پوریان خاطرنشان کرد:‌ «رئیس جمهور اخیرا مشکلات اقتصادی را به وزیر اقتصاد نسبت می‌دهد در حالی که دولت یک کلیت است و دولت است که در برابر این مشکلات مسئول است و وزارتخانه‌ها در دولت جزایر جداگانه از یکدیگر نیستند و اگر امروز دولت در اقتصاد با شکست مواجه شده است مقصر اصلی رئیس دولت است نه وزیر اقتصاد».

وی ادامه داد: «ادبیات احمدی‌نژاد اینگونه است که مشکلات را به گردن مافیا و دیگران بیاندازد و اکنون هم تصمیم گرفته است که مشکلات را به گردن مجلس بیندازد که بیشترین هزینه‌ها را برای حمایت از دولت پرداخته است».

عضو فراکسیون اقلیت یادآور شد: «به تعبیر آقای افروغ مجلسی که شل بگیرد سفت می‌خورد و اکنون هم این هجمه‌ها دلیل شل گرفتن مجلس است».

وی در پایان گفت:‌ «حداد عادل حمایت‌های بسیاری از دولت کرد و انتظار این بود که در پایان دوره رئیس جمهور از وی تقدیر کند اما اکنون شاهد هستیم که احمدی‌نژاد با این نامه‌ها پاداش حمایت‌های حداد عادل را می‌دهد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۴
0
0
مردم بانظرجناب عالي كاملاموافقند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۴
0
0
ضمن اعلام موافقت با نظرات آقای شجاع پوريان ، میخواستم بدانم آيا امکان طرح عدم کفايت سياسی آقای احمدی نژاد وجود دارد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین