کد خبر: ۷۳۹۷۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵

اسرائیل: برای جنگ احتمالی با ایران آماده‌ایم

«بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل شامگاه جمعه، در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل در پاسخ به سؤالی درباره احتمال وقوع جنگ میان اسرائیل و ایران گفت: «پیش‌بینی نمی‌کنم که این، در هفته‌ها یا در ماه‌های آتی اتفاق بیفتد؛ اما این چیزی است که ممکن است رخ دهد».
اسرائیل: برای جنگ احتمالی با ایران آماده‌ایم
آفتاب‌‌نیوز :

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، شامگاه جمعه، در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به مسائل مختلفی از جمله برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.

بنی گانتز ابتدا در پاسخ به سؤالی درباره احتمال وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و ایران گفت: «پیش‌بینی نمی‌کنم که این، در هفته‌ها یا در ماه‌های آتی اتفاق بیفتد؛ اما این چیزی است که ممکن است رخ دهد».

با این حال، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش مدعی شد که تل‌آویو برای این احتمال آماده است و توانمندی‌های خود را تقویت کرده است.

در همین ارتباط، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» به تل‌آویو درباره تکرار لفاظی‌های ضدایرانی هشدار داد و گفت رژیم صهیونیستی پیش از تهدید کردن ایران، در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازد.

گانتز در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا این امکان وجود دارد که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، گفت: «این را نمی‌توانم به شما بگویم؛ اما از نظر ما، امیدوارم که هیچگاه این اتفاق رخ ندهد».

او در ادامه در پاسخ به سؤال مجری برنامه در خصوص اینکه آیا «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز با او در زمینه هم نظر است یا خیر، ادعا کرد: «ما در ایجاد پاسخ مورد نیاز به ایران بسیار هماهنگ هستیم و آنچه را عملا هست، می‌دانیم و همچنین می‌دانیم که در حال انجام چه کاری هستیم و چه چیزی را داریم می‌سازیم».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «به همه پیشنهاد می‌کنم که به یاد داشته باشند که بزرگترین دشمن اسرائیل، ایران و بهترین دوست اسرائیل، آمریکا است.. ما نباید برای حل و فصل پرونده ایران با آمریکایی‌ها دعوا کنیم و در عین حال، نباید به حساب آمریکایی‌ها با ایران خوب رفتار کنیم».

گانتز در بخش دیگری از اظهاراتش درباره نظافتچی که اخیرا در خانه‌اش دستگیر شد، گفت: «این یک اختلال بود و من این داستان را تحریف نمی‌کنم و در مرحله شناسایی می‌بایست این مسئله حل می‌شد که نشد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اشاره دارد به ادعای اخیر وزارت دادگستری این رژیم که گفته بود نظافتچی خانه وزیر جنگ این رژیم سعی داشته اطلاعاتی را در اختیار گروه هکری «سایه سیاه» قرار دهد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین