کد خبر: ۷۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

بارسلونا ۳ - ویارئال یک/ بارقه‌ امید در بارسای ژاوی!

بارسلونا در هفته پانزدهم لالیگا صاحب بردی ارزشمند شد.
بارسلونا ۳ - ویارئال یک/ بارقه‌ امید در بارسای ژاوی!
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا و ویارئال بامداد یکشنبه در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی در نهایت با پیروزی سه بر یک خارج از خانه شاگردان ژاوی به پایان رسید.

بارسلونا و در معدود مواردی ویارئال در همان ابتدای بازی به قدری موقعیت گل‌زنی ایجاد کردند تا مشخص شود بازی جذاب است. در ادامه بازی فرم خوب خودش را حفظ کرد اما نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا ضربه آلبا که ممفیس هم روی آن تاثیر گذاشته بود را وارد دروازه ویارئال کرد. این گل ابتدا توسط داور آفساید اعلام شد اما VAR آن را تایید کرد.

در دقیقه ۷۶ بود که چوکوئزه روی غفلت مدافعان بارسا توانست به زیبایی دروازه بارسلونا را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

روند بازی در حالی که به دقایق پایانی‌اش نزدیک شد و به نظر می‌رسید با تساوی به پایان می‌رسد به یک باره تغییر کرد و شاگردان ژاوی خودی نشان دادند. در دقیقه ۸۸ ممفیس روی ارسال بلند ترشتگن در پشت محوطه جریمه ویارئال صاحب توپ شد و با به هم ریختن دفاع حریف و عبور از دروازه‌بان گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

البته این پایان کار نبود و دقایقی بعد بارسلونا صاحب ضربه پنالتی شد و کوتینیو گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان ژاوی صاحب یک برد ارزشمند شوند.

با این نتیجه بارسلونا ۲۳ امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت. ویارئال هم با ۱۶ امتیاز جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین