کد خبر: ۷۳۹۹۶۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

بازگشت بزرگ PSG؛ تبدیل شکست به پیروزی

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با درخشش لیونل مسی و گل‌های دی‌ماریا و مارکینیوش از سد سن‌اتین گذشت و به صدرنشینی در لوشامپیونه ادامه داد.
بازگشت بزرگ PSG؛ تبدیل شکست به پیروزی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های سن‌اتین و پاری‌سن‌ژرمن از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز یکشنبه در هفته پانزدهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان در هوای برفی ورزشگاه ژفری گیشارد به برتری سه بر یک رسید.

دنیس بوآنگا در دقیقه ۲۳ تیم میزبان را پیش انداخت ولی اخراج دقیقه ۴۵ تیموتی کولودژیژاک باعث شد تا کار برای سن‌اتین سخت شود. آنها حتی نتوانستند با برد به رختکن بروند و در دقیقه دوم اوقات تلف شده نیمه نخست ارسال لیونل مسی با ضربه سر مارکینیوش همراه شد و توپ به تور دروازه چسبید.

در نیمه دوم پاریسی‌ها سراسر حمله شده و موقعیت‌های متعددی را روی دروازه حریف خلق کردند اما درخشش اتین گرین، گلر تیم سن‌اتین مانع از فروپاشی دروازه‌ این تیم شد تا اینکه در دقیقه ۷۹ گل دوم میلیونرها زده شد. این بار نیز مسی در نقش سازنده ظاهر شد و پاس در عمق زیبایش به آنخل دی‌ماریا رسید تا او با دقت زیاد و با پای چپ گل دوم پاریس را به ثمر برساند. البته که این پایان ماجرا نبود و فوق ستاره آرژانتینی پاریس، سومین پاس گل خود را هم فرستاد و مارکینیوش با یک ضربه سر دیگر در دقیقه ۹۱ دبل کرد.

بازگشت شیرین پاریسی‌ها البته به تلخی میل پیدا کرد. نیمار در دقیقه ۸۴ با تکل شدید بازیکن سن‌اتین مصدوم شد و با درد بسیار زیاد زمین مسابقه را ترک کرد و حالا نگرانی‌های زیادی درباره مدت دوری وی از میادین به وجود آمده است.

پاری‌سن‌ژرمن با این برد ۴۰ امتیازی شد و با اقتدار به صدرنشینی در لوشامپیونه ادامه و فاصله با تیم دوم را به ۱۴ امتیاز افزایش داد. سن‌اتین نیز با ۱۲ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین