کد خبر: ۷۴۰۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

میلان ۱ - ۳ ساسولو

ساسولو با ارائه نمایشی تماشایی در خانه میلان موفق شد ۱-۳ این تیم را مغلوب کند.
میلان ۱ - ۳ ساسولو
آفتاب‌‌نیوز :

میلان که هفته گذشته و در خانه فیورنتینا اولین شکست فصل خود در لیگ ایتالیا را پذیرفته بود، امروز نیز برابر ساسولو حرفی برای گفتن نداشت و در استادیوم سن سیرو 1-3 شکست خورد.

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط تیمو باکایوکو به گل اول دست یابد، اما ضربه این بازیکن از فاصله ای قابل توجه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما حملات روسونری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 20 به گل اول رسید. روی ارسال دقیق کرنر از سوی تئو هرناندز از سمت چپ، این السیو رومانیولی بود که با ضربه سر تماشایی خود موفق به باز کردن دروازه ساسولو شد.

اما ساسولو در صدد جبران برآمده و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی پاس راسپادوری، اسکاماکا پشت محوطه میلان صاحب موقعیت شده و با یک ضربه مهار نشدنی و فوق العاده به گوشه دروازه، به زیبایی موفق به زدن گل تساوی ساسولو شد.

اما در دقیقه 33 ساسولو به گل دوم هم رسید. ضربه اسکاماکا در محوطه جریمه با عکس العمل مایگنان همراه بود، اما توپ بعد از برخورد به سیمون کیائر به شکل اتفاقی تبدیل به گل شد و مدافع دانمارکی روسونری دروازه خود را باز کرد.

دقایقی بعد این بار راسپادوری با نفوذ به محوطه فرصت زدن گل سوم را هم داشت، اما ضربه زمینی او را مایک مایگنان به زیبایی مهار کرد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 1-2 ساسولو به اتمام برسد. میلان نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان دقایف ابتدایی فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما ضربه زلاتان از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 65 ساسولو به گل سوم هم دست یافت. دومنیکو براردی در گوشه سمت راست محوط صاحب فرصت شده، رومانیولی را جا گذاشت و با ضربه ای زمینی از بین پاهای مایگنان موفق به زدن گل سوم تیمش هم شد.

روسونری بلافاصله فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه سر کیائر روی ارسال مسیاس با حداقل اختلاف به بیرون رفت. لحظاتی بعد و در دقیقه 74 این بار مسیاس در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه زمینی او را کانسیلی به خوبی مهار کرد.

دقایقی بعد السیو رومانیولی از زمین اخراج شد تا کار روسونری برای بازگشت دشوارتر از قبل شود. در ادامه میلان رمقی برای بازگشت نداشت و در نهایت ساسولو با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین