کد خبر: ۷۴۰۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

واکنش سلیمی به شائبه حضورش در کمیته ملی المپیک

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: انتقادات باید صادقانه و دوستانه باشد هرکسی آزاد است که در انتخابات کاندیدا شود.
واکنش سلیمی به شائبه حضورش در کمیته ملی المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

بهداد سلیمی، عصر یک‌شنبه در مورد حواشی که در جلسه اول کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به وجود آمد بیان کرد: حواشی خاصی نداشت. اعضا با هم صحبت و مشورت می‌کنند. به نظرم جو کمیسیون خوب بود و طبیعی است که همه تفکرات مختلفی داشته باشند و امیدوارم و مطمئنا در جلسات آینده هم‌سو می‌شوند.

او در مورد انتقادی که ساعی از او داشته و گفت از چهار جلسه تنها در یک جلسه کمیسیون شرکت کرده است، تصریح کرد: به هیچ وجه این‌طور نیست. ما تصمیم گیرنده نبودیم و حکم خود را از رییس کمیته ملی المپیک دریافت کرده بودیم. من در دو جلسه شرکت کردم از آن جا که دیدم خروجی خاصی نداشت تصمیم گرفتم در دو جلسه دیگر شرکت نکنم. ساعی از مفاخر ورزش ایران است اما به نظرم انتقادات باید دوستانه و صادقانه باشد.

وی در مورد کنایه حدادی نسبت به این که از پیش برای هیات اجرایی انتخاب شده است، گفت: ذات انتخابات این است که نفرات مختلف کاندیدا شوند و رای‌گیری انجام شود مثل الان که برای رییس و نایب رییس هم همین اتفاق افتاد و من به سجاد گنج‌زاده و نجمه خدمتی تبریک می‌گویم. هر کسی آزاد است که در انتخابات شرکت کند.

سلیمی در مورد اعتراض کشتی نیز تصریح کرد: به نظر شما انتخاب این انتخابات مهندسی شده بود؟ هر کسی آزاد است که در انتخابات شرکت کند. من آیین‌نامه را مطالعه کردم و انتصاب چهار نفر بر خلاف آیین نامه نبوده است و آقای دبیر هم دلایل خودش را دارد که بهتر است این دلایل را بگوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین