کد خبر: ۷۴۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

مایکل کوهن: ترامپ آشکارا از مردم آمریکا دله‌دزدی می‌کرد

ترامپ آشکارا از مردم آمریکا دله‌دزدی می‌کند، حامیانش، افرادی که برای او پول می‌فرستند، رکورد زده‌اند.
مایکل کوهن: ترامپ آشکارا از مردم آمریکا دله‌دزدی می‌کرد
آفتاب‌‌نیوز :

وکیل و کارچاق‌کن سابق دونالد ترامپ گفت، دادستان‌های نیویورک "اگر واقعا بخواهند همین فردا می‌توانند علیه این رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام جرم کنند. " او همچنین حضور انتخاباتی ترامپ در ۲۰۲۴ را بعید دانست.

مایکل کوهن در مصاحبه با شبکه ان. بی. سی درباره تحقیقات در خصوص امور تجاری ترامپ گفت: می‌توانم به شما اطمینان خاطر دهم که دونالد ترامپ در پرونده مالی گناهکار است. وی همچنین اعتراف کرد که در بالا و پایین کردن حساب‌های مالی او نقش داشته است.

این وکیل سابق رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین بار دیگر گفت که به اعتقاد او دونالد ترامپ دیگر نامزد انتخابات ۲۰۲۴ نمی‌شود، چون جریان مالی‌اش با ادعای تقلب در انتخابات رونق دارد.

او گفت: این باید یک پرونده شود، و باید آن را "بزرگترین دله‌دزدی در تاریخ آمریکا" نام گذاشت. ترامپ آشکارا از مردم آمریکا دله‌دزدی می‌کند، حامیانش، افرادی که برای او پول می‌فرستند، رکورد زده‌اند. ترامپ همواره می‌گوید "من درباره رقابت در انتخابات فکر می‌کنم، من دارم فکر می‌کنم"، چیزی که باعث می‌شود این پول‌ها همچنان ادامه داشته باشد و بالطبع دله دزدی ترامپ. تعجب‌آور است که مردم دقیقا نمی‌فهمند این مرد چه می‌کند. من بار‌ها درباره آن صحبت کرده‌ام، یکی از کار‌هایی که ترامپ انجام می‌دهد این است که مدام درباره "دروغ بزرگ" حرف می‌زند و از دزدیده شدن انتخابات ۲۰۲۰ از او. درواقع چیزی از او دزدیده نشد. حالا اگر او در انتخابات ۲۰۲۴ هم ببازد، تکلیف دروغ بزرگ چه می‌شود؟ دروغ بزرگ ناپدید می‌شود. او نمی‌تواند چوپان دروغگو شود و بگوید آن‌ها ۲۰۲۰ انتخابات را از من دزدیدند و اکنون ۲۰۲۴ هم دزدیدند. در این صورت مجبور است عرصه را ترک کند و به این ترتیب پولی هم نخواهد بود. بنابر این همانطور که گفتم او نامزد نخواهد شد، او همان کاری را می‌کند که ۲۰۱۱ انجام داد، مدام گفت که برای آمدن فکر می‌کند و در لحظه آخر کنار کشید.

دادستان‌های منهتن در حال بررسی تخلفات سازمان ترامپ هستند، از جمله اینکه آیا ترامپ در ارائه ارزش املاکش برای گرفتن تخفیف مالیاتی تقلب کرده بود یا خیر. این تنها یک از مشکلات حقوقی این رئیس جمهوری سابق آمریکاست.

ترامپ، اما تمامی اتهامات را رد می‌کند. از آنجایی که بازپرس بخش منهتن پایان امسال از کارش کنار می‌رود، برخی تصور می‌کنند که اعلام جرم علیه ترامپ قریب‌الوقوع باشد.

مایکل کوهن که در این تحقیقات همکاری داشته است، گفت: تلاش دارم در این رابطه صحبتی نکنم، چون نمی‌خواهم به ترامپ یا سازمان ترامپ اطلاعات محرمانه‌ای بدهم. اما این را میتوانم بگویم که شما میتوانید هست و نیست خود را شرط بندی کنید که آلن ویسلبرگ، مدیر مالی سازمان ترامپ مهره اصلی این پرونده نیست. آن‌ها دنبال دونالد هستند. آن‌ها دنبال دونالد جونیور، اریک و ایوانکا (فرزندان ترامپ) و تعدادی دیگر و از جمله خانواده او هستند.

این وکیل سابق دونالد ترامپ افزود: از هیچکس نمی‌خواهم حرفم را باور کند. من مقابل کمیته نظارت مجلس نمایندگان شهادت داده‌ام و برای هر حرفم، سند داشته‌ام. عمیقا باور دارم که اگر آن‌ها بخواهند می‌توانند همین فردا علیه ترامپ اعلام جرم کنند و موفق باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین