کد خبر: ۷۴۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

گروگانگیری اشتباهی به دلیل شباهت ۲ برادر

مهدی، عامل اصلی آدم‌ربایی دستگیر شد و وقتی فیلم دوربین‌های مداربسته از لحظه گروگانگیری را دید، ناچار به اعتراف شد.
گروگانگیری اشتباهی به دلیل شباهت ۲ برادر
آفتاب‌‌نیوز :

مرد انتقامجو 7آدم‌ربا اجیر کرد تا جوانی را ربوده و تا حد مرگ کتکش بزنند اما آدم‌ربایان به دلیل شباهت زیاد مرد جوان و برادرش، دست به آدم‌ربایی اشتباهی زدند.

چند روز قبل 8 مرد در میدان تره‌بار تهران به سمت کارگر جوانی که سرگرم کار بود هجوم بردند. یکی از آنها کارگر جوان را روی زمین می‌کشید و 7نفر دیگر در حالی‌که چاقو، قمه و چوب به دست داشتند وی را کتک می‌زدند.

شاهدان که جرات نمی‌کردند به مهاجمان نزدیک شوند ماجرا را به پلیس خبر دادند اما قبل از رسیدن ماموران، مهاجمان کارگر مصدوم را به داخل صندوق عقب خودروی پژو 405 انداختند و گریختند.

فرار زیرکانه

با حضور ماموران در محل حادثه معلوم شد که جوان گروگان در یکی از غرفه‌های میدان تره‌بار کار می‌کرد. در حالی که جست‌وجو برای دستگیری آدم‌ربایان و نجات گروگان آغاز شده بود، کارگر جوان موفق شد از دست گروگانگیران فرار کند و خودش را به اداره پلیس برساند. او درباره ماجرای گروگانگیری گفت: فردی که پشت پرده این آدم‌ربایی است مهدی نام دارد و صاحب یکی از غرفه‌های میدان تره‌بار است. او با برادرم اختلاف داشت و به همین دلیل برای ربودن وی آدم‌ربا اجیر کرده بود اما آنها اشتباهی مرا ربودند.

وی ادامه داد: من و برادرم مدت‌هاست که در میدان تره‌بار کار می‌کنیم و چند روز پیش برادرم با صاحب یکی از غرفه‌ها به نام مهدی درگیر شد. آن روز مهدی به برادرم تذکر داد که آشغال‌ و پسماند‌های میوه‌‌ها را مقابل غرفه او نریزد و همین تذکر باعث درگیری میان آنها شد. برادرم، مهدی را هل داد و او زمین خورد و از ناحیه دست به صورت جزئی آسیب دید. همین اتفاق باعث شد که او از برادرم کینه به دل بگیرد و نقشه انتقام‌جویی بکشد اما او و آدم‌ربایانی که اجیر کرده بود، به اشتباه مرا ربودند. چون من و برادرم شباهت خیلی زیادی به یکدیگر داریم.

کارگر جوان ادامه داد: روز حادثه مهدی به همراه 7 نفر دیگر به سمتم هجوم آورد، ابتدا خودش مرا روی زمین کشید و همدستانش با قمه و چوب مرا زخمی کردند و به داخل صندوق عقب انداختند و ربودند. در بین راه درحالی که زخمی شده بودم و از شدت درد به خودم می پیچیدم با لگد به در صندوق عقب می‌زدم تا اینکه در باز شد. خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کردم اما آدم‌ربایان کمی جلوتر توقف کردند و به دنبال من آمدند. با تمام توانی که داشتم می‌دویدم و در همان حال خودم را به یک موتورسوار رساندم و با کمک او فرار کردم.

کارگر جوان که زخمی شده بود پس از شرح جزئیات گروگانگیری، به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر مهدی، عامل اصلی آدم‌ربایی دستگیر شد و وقتی فیلم دوربین‌های مداربسته از لحظه گروگانگیری را دید، ناچار به اعتراف شد.

وی گفت: قصد من انتقام‌جویی بود اما اشتباهی برادر مردی را که می‌خواستم از او انتقام بگیرم ربودیم.

متهم ادامه داد: چند روز قبل با یکی از کارگران غرفه درگیر شدم و او مرا زخمی کرد. من که از کارگر جوان کینه به دل گرفته بودم، برای انتقام از او 7 نفر را اجیر کردم تا او را به جای خلوتی ببرند و حسابی کتک بزنند، اما اشتباهی برادر او را ربودیم.

این متهم پس از اقرار به جرم خود با قرار قانونی بازداشت شد و تلاش ماموران برای بازداشت 7آدم‌ربای اجیر شده ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین