کد خبر: ۷۴۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۲
زاکانی در کنفرانس خبری اصولگرایان اظهار کرد:

انتقاد از نامه‌ احمدی‌نژاد به حداد عادل

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نشست خبری جبهه متحد اصولگرایان با حضور سیدشهاب‌الدین صدر ، زاکانی و زارعی درتالار سیدالشهدا، صبح سه شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب در ابتدای مراسم شهاب‌الدین صدر، گفت:‌«در مورد مجلس هشتم توقع این است که با کیفیت بالاتر و اقتدار بیشتری در جهت حل مشکلات مردم موثر باشد».

وی اضافه کرد: «دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه آزمون و خطا نیست و باید از تجربیات گذشته استفاده کرد و همراهی افراد فرهیخته و صاحب‌نظر بر کارآمدی مجلس اضافه خواهد کرد».

وی اضافه کرد: «هفتمین همایش سراسری اعضای استانی جبهه متحد اصولگرایان و نامزدهای راه‌یافته به مجلس هشتم در روز پنجشنبه 19/2/87 برگزار خواهد شد».

وی همچنین گفت: «یقیناً تمامی نامزدهای اصولگرا در مجلس هشتم در کنار هم در یک فراکسیون فعالیت می‌کنند».

در این نشست خبری علیرضا زاکانی کاندیدای اصولگرایان در شهر تهران گفت: «در مرحله دوم انتخابات اتحاد بین اصولگرایان بیش از هر زمانی به عنوان یک راهبرد اساسی اهمیت دارد که می‌تواند به ما کمک کند تا برای سپردن امانت بزرگی که مردم به ما محول کرده‌اند، استفاده کنیم».

وی ادامه داد: «بالا رفتن توان ما معطوف به وحدتی است که در مجلس باید به وجود بیاید».

 سپس علی‌اصغر زارعی نماینده رایحه خوش ‌خدمت درجبهه متحد اصولگرایان، گفت:« بر اساس ارزش‌های اصولگرایی، مجلس باید هم مشکلات داخلی و هم مشکلات خارجی را حل کند و از حقوق ملی ما در عرصه‌های بین‌المللی تمام قد دفاع کند و در راستای تحقق سندچشم‌انداز 20 ساله عمل کند».

زارعی در این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تبلیغات برخی از کاندیداهای منتسب به رایحه خوش‌ خدمت و هدایت رای مردم به سوی افراد این گروه ، گفت: «هرگونه شایعه در این خصوص را به عنوان نماینده رایحه خوش ‌خدمت در جبهه متحد اصولگرایان رد می‌کنم و اگر فردی نظر خود را به عنوان رایحه خوش خدمت ابراز کرده، بسیار محدود و یک نظر شخصی است و ما کماکان از 11 نفر باقی‌مانده در لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می‌کنیم».

علیرضا زاکانی در این مراسم در پاسخ به سوالی مبنی بر نحوه تعامل مجلس و دولت و نامه اخیر رئیس‌جمهور به آقای حداد عادل، گفت: «همواره میزان وملاک قانون است و حد و مرزها را هم قانون مشخص کرده است و نباید اجازه بدهیم که اختلاف سلیقه‌ها به سفره مردم راه یابد».

وی با انتقاد از نامه رئیس‌جمهور به حداد عادل گفت: «مجلس و دولت باید با سعه صدر مسائل را دنبال کنند و امیدواریم که در آینده شاهد وقوع چنین مسائلی نباشیم».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین