کد خبر: ۷۴۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های ایلام و دره‌شهر

فرمانده انتظامی استان گفت: در ۲ عملیات طرح ریزی شده، ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک درشهرستان دره شهر و ۲۱ کیلو ۴۶۰ گرم مواد مخدر در شهرستان ایلام کشف شد.
کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های ایلام و دره‌شهر
آفتاب‌‌نیوز :

سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی دریافت خبری موثق از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان‌های دره‌شهر و ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی این ۲ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات موفق پلیسی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان دره‌شهر، یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر حین کنترل و پایش خودروهای عبوری در ورودی شهرستان شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خاطر نشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: در عملیات دیگری نیز در شهرستان ایلام با تلاش عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ، مقدار ۲۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، که در این راستا ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار القاصی‌مهر با بیان اینکه در این ۲ عملیات، ۳۱ کیلو و ۳۶۰ گرم مواد مخدر کشف شد، نیروی انتظامی را خط مقدم مبارزه با موادمخدر دانست و افزود: مردم عزیز با اطلاع رسانی به موقع از فعالیت مجرمان و سوداگران مرگ، می‌توانند پلیس را در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی همراهی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین