کد خبر: ۷۴۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳

حمله کریستیانو رونالدو به دبیر فرانس فوتبال: دروغگو!

کریستیانو رونالدو، برگزارکننده مراسم توپ طلا را به رفتار‌های "غیرقابل قبول" و "دروغگویی" در مورد جاه طلبی هایش برای بردن این جایزه بیشتر از لیونل مسی متهم کرد.
حمله کریستیانو رونالدو به دبیر فرانس فوتبال: دروغگو!
آفتاب‌‌نیوز :

مراسم توپ طلا توسط مجله فرانس فوتبال ارائه می‌شود که سردبیر آن هفته گذشته به رقابت بین دو ابر فوتبالیست و اسطوره‌های فراموش نشدنی دامن زد.

پاسکال فره به نیویورک تایمز گفت: رونالدو تنها یک جاه طلبی دارد و آن بازنشستگی با توپ های طلای بیشتر از مسی است و من این را می دانم زیرا او به من چنین چیزی گفته است.

پس از اظهارات فره، رونالدو در اینستاگرام با بیانیه ای شگفت انگیز پاسخ داد و نقل قول های او را "دروغ" خواند و تاکید کرد که او همیشه از "ورزش" دفاع کرده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال نوشت: "پاسکال فره دروغ گفت، او از اسم من برای تبلیغ خودش و تبلیغ نشریه‌ای که برای آن کار می‌کند استفاده کرد. غیرقابل قبول است که مسئول دادن چنین جایزه معتبری به این شکل دروغگو باشد و به کسی که همیشه به فرانس فوتبال و توپ طلا احترام گذاشته، بی‌احترامی کند. او امروز دوباره دروغ گفت و دلیل غیبت من را با یک قرنطینه که دلیلی برای آن وجود نداره توجیه کرد.

من همیشه می‌خواهم به کسانی که با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه برنده می‌‌شوند و از ابتدای مسیر حرفه‌ای با من بودند تبریک بگویم و این کار را انجام می‌دهم چون هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و برای باشگاه‌هایی که نماینده‌شان بودم برنده می‌شوم، برای خودم و کسانی که من را دوست دارند برنده می‌شوم. من در مقابل کسی پیروز نمی‌شوم.

بزرگترین آرزوی دوران حرفه‌ای من کسب عناوین ملی و بین المللی برای تیم ملی باشگاه‌هایی است که نمایندگی می‌کنم، همچنین می‌خواهم که الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که فوتبالیست حرفه‌ای هستند یا می‌خواهند باشند. بزرگترین آرزوی دوران حرفه‌ای من این است که اسمم را با حروف طلایی در تاریخ فوتبال جهان ثبت کنم. در پایان می‌گویم که تمرکز من روی بازی بعدی منچستریونایتد و همه چیزهایی است که با هم‌تیمی‌هایم و هواداران‌مان هنوز هم می‌توانیم در این فصل به آن برسیم. بقیه؟ بقیه فقط بقیه هستند…"

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین