کد خبر: ۷۴۰۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

دادگستری اصفهان: حساب کشاورزان از آشوبگران جداست

رئیس‌کل دادگستری اصفهان با تاکید براینکه بی‌شک حساب کشاورزان از عاملان حوادث اخیر جدا است، گفت: افرادی آگاهانه و با برنامه‌ریزی، نظم عمومی و آرامش و آسایش جامعه و مردم را به مخاطره انداختند.
دادگستری اصفهان: حساب کشاورزان از آشوبگران جداست
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسدالله جعفری در جمع اعضای شورای قضایی استان با تأکید بر لزوم عملگرایی در انجام وظایف اظهار داشت: همانگونه که در آیات و روایات بر عمل به وظایف توصیه شده است و منظور از عمل نیز عمل صالح است، لازم بوده مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی با دوری از شعارزدگی به‌گونه‌ای عمل کنند که بتوانند پاسخگوی اقدامات و فعالیت‌های خود برای مردم باشند و در این صورت نتیجه این عملگرایی امنیت، آرامش و عدالت گستری برای عموم خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی دادگستری کل استان اصفهان، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در ادامه با اشاره به حوادث اخیر اصفهان تصریح کرد: متأسفانه در حوادث اخیر با وجود اینکه توافقات انجام شده مسئولان استانی با کشاورزان منجر به جمع‌آوری چادر‌های تجمعی در محل زاینده‌رود شده بود، افرادی آگاهانه و با برنامه‌ریزی، نظم عمومی و آرامش و آسایش جامعه و مردم را به مخاطره انداختند.

جعفری افزود: با توجه به اینکه حداکثر تلاش در حوزه پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث از سوی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی استان در قالب‌های مختلف انجام شد، متأسفانه عده‌ای از افراد به هیچ یک از تذکرات توجهی نکرده و مبادرت به اخلال در نظم عمومی، سلب آرامش و آسایش، تخریب اموال دولتی و اشخاص، درگیری با مأموران دولتی و انتظامی کردند و بدون شک دستگاه قضایی استان با جدیت و بدون هیچگونه ملاحظه وفق قانون با این گونه افراد برخورد خواهد کرد و بر این اساس پرونده‌های قضایی برای عاملان این حادثه به‌صورت ویژه در دادسرای مرکز استان تشکیل و پس از انجام مراحل، تحقیقات قضایی با سرعت در شعب ویژه محاکم رسیدگی می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: بی‌شک حساب کشاورزان زحمتکش که به دنبال مطالبات قانونی خود بودند با عاملان این حوادث جدا است.

جعفری ضمن تأکید بر لزوم تشکیل منظم و ماهیانه جلسات شورای قضایی استان از اعضا خواست با هم‌افزایی و تعامل و با بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های موجود، در مسیر رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین