کد خبر: ۷۴۰۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

واکنش لیونل مسی به بردن هفتمین توپ طلا/عکس

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در صفحه خود نسبت به دریافت هفتمین توپ طلا واکنش نشان داد.
واکنش لیونل مسی به بردن هفتمین توپ طلا/عکس
آفتاب‌‌نیوز :

دیشب مراسم توپ طلا توسط نشریه فرانس برگزار شده و همانطور که پیش بینی می شد، لیونل مسی، گلزن باتجربه و آرژانتینی برای هفتمین بار در طول دوران ورزشی خود به این افتخار بزرگ دست یافت. لیونل مسی که بالاتر از بازیکنانی چون رابرت لواندوفسکی و کریم بنزما موفق به دریافت این جایزه شد، پست جدیدی در صفحه رسمی خود منتشر کرده و از خانواده و دوستان خود تشکر کرده است.

لیونل مسی در صفحه رسمی خود نوشت: "اگرچه همیشه برای من اهداف تیمی اهمیت بیشتری دارد، اما نمی‌توانم خوشحالی‌ خود را از اینکه توانستم فاتح توپ طلای دیگری شوم را پنهان کنم. می‌خواهم از شما تشکر کنم و بابت سال فوق العاده ای که در کنار هم گذراندیم، این جایزه به همه اعضا و کارکنان تیم ملی آرژانتین و همچنین اعضای باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن تقدیم کنم.

همچنین این توپ طلا را به خانواده و دوستانم، و همچنین به همه افرادی که از من حمایت کرده، در در کنارم هستند، از من مراقبت می کنند و هر روز به من انگیزه حضور در زمین می دهند تقویم کنم. بدون همه آنها رسیدن به این جایزه این هرگز ممکن نبود. و همچنین از نشریه فرانس فوتبال نیز برای برگزاری این مراسم جشن و اهدای جایزه تشکر می کنم. "

واکنش لیونل مسی به بردن هفتمین توپ طلا/عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین